Crazee Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Eg har kjøpt meg eit program, som eg er så uheldig å hatt bruk for nokre gongar. Det reddar nemleg partisjonane mine når dei forsvinn frå harddisken. Og det har dei gjort nokre gongar i det siste, noko som har gjort meg ein smule frustrert. Så er det det eg lurar på då: Kva kan det skuldast at partisjonar berre forsvinn slik? Alder kan jo spela ei rolle, men då er det snakk om førtidspensjon... Går det lenge utan at eg les/lagrar data på disken, så går han i kvilemodus (har to diskar, så det skjer frå tid til annan.) Når eg så prøver å starta eit program frå denne disken, går det lang tid med litt pip frå den interne pc-høgttalaren. Sist gong det skjedde så hadde eg ikkje partisjonar på den disken etterpå. Så det kan vera ein grunn, kanskje? Nokon som veit noko meir om slike situasjonar? (Uansett er eg glad for Partition Rescue - beste investeringa i program eg har gjort :-))
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 partisjoner forsvinner ikke helt uten videre, så sikkert et tilfelle av pebkac
jordbær Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 øh.. si det. Pleier ikke å miste mine partisjoner jeg *orden i systemet* Tror det kan være en windass-feil. Partisjonen ligger sikkert der, men du ser den ikke.. Skjønner?
Crazee Skrevet 5. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2003 Joda, partisjonane er der forsåvidt - men informasjonen om dei er forsvunne frå harddisken, slik at han ser tom og uformattert ut. Det er slikt som kan skje - og difor vert det laga program som t.d. Partition Recovery. Men det er sikkert fleire grunnar til at slikt kan skje. Veit berre ikkje kva for nokre. Ein ting er sikkert dog: Det er ikkje snakk om pebkac. (Om du då ikkje reknar med den operasjonen det er å starte PC'en...)
Nullet Skrevet 5. august 2003 #5 Skrevet 5. august 2003 Jeg vet ikke hva slags Windows du har, men dette har vært et problem med NTFS partisjoner siden W2000. Har hatt samme problemet selv - fant ikke ut av hva det var for noe. Nytter ikke spørre Microsoft heller, har prøvd, men ikke fått noe svar. Prøv å disable hvilemodus på diskene dine. Hvis du ikke lykkes med det heller, er jeg så frekk at jeg nevner stille: Linux *hviske-tiske*. Har aldri hatt noe problem med slikt her. Dessuten får du mye større mylighet til å ha kontroll over diskene dine. Du kan tilogmed sette spindelhastighet og slikt *skryte-skryte* Se nå (kommandoen 'hdparm') hdparm - get/set hard disk parameters - version v5.3 Usage: hdparm [options] [device] .. Options: -a get/set fs readahead -A set drive read-lookahead flag (0/1) -b get/set bus state (0 == off, 1 == on, 2 == tristate) -B set Advanced Power Management setting (1-255) -c get/set IDE 32-bit IO setting -C check IDE power mode status -d get/set using_dma flag -D enable/disable drive defect-mgmt -E set cd-rom drive speed -f flush buffer cache for device on exit -g display drive geometry -h display terse usage information -i display drive identification -I detailed/current information directly from drive -Istdin similar to -I, but wants /proc/ide/*/hd?/identify as input -k get/set keep_settings_over_reset flag (0/1) -K set drive keep_features_over_reset flag (0/1) -L set drive doorlock (0/1) (removable harddisks only) -M get/set acoustic management (0-254, 128: quiet, 254: fast) (EXPERIMENTAL) -m get/set multiple sector count -n get/set ignore-write-errors flag (0/1) -p set PIO mode on IDE interface chipset (0,1,2,3,4,...) -P set drive prefetch count -q change next setting quietly -Q get/set DMA tagged-queuing depth (if supported) -r get/set readonly flag (DANGEROUS to set) -R register an IDE interface (DANGEROUS) -S set standby (spindown) timeout -t perform device read timings -T perform cache read timings -u get/set unmaskirq flag (0/1) -U un-register an IDE interface (DANGEROUS) -v defaults; same as -mcudkrag for IDE drives -V display program version and exit immediately -w perform device reset (DANGEROUS) -W set drive write-caching flag (0/1) (DANGEROUS) -x tristate device for hotswap (0/1) (DANGEROUS) -X set IDE xfer mode (DANGEROUS) -y put IDE drive in standby mode -Y put IDE drive to sleep -Z disable Seagate auto-powersaving mode -z re-read partition table *SKRYTE-SKRYTE-ENDAMERE.......SVULME*
Crazee Skrevet 5. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2003 Er Win98, med FAT32 (og ein liten FAT16) partisjonar. Og Linux virkar litt gøy, kanskje som dual boot. (For eg har så masse programvare for Windows at eg kastar ikkje bort det.) Har leita etter kor eg skal disabla kvilemodusen, men ikkje funne det... :oops:
Nullet Skrevet 5. august 2003 #7 Skrevet 5. august 2003 Jeg husker ærlig talt nesten ikke Windows lenger men, er det ikke under "MinDatamaskin" -> "kontrollpanel" -> "IDE-kontrollere". Det skal finnes ett eller annet sted vaffal.
Crazee Skrevet 5. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2003 Jammen santen fann eg det ikkje. Under "Power Management". Rar plass å gøyme slike straumsparande tiltak... Då er eg litt beroliga her - får sjå om ikkje det hjelper på situasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå