Amused Skrevet 30. juli 2009 #1 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Fant ut at jeg må ha en bryllupsdagbok nå Endret 30. juli 2009 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Huskeliste: Kirke - ok, vielsen kl. 13 (tror jeg) Inngansmarsj Utgangsmarsj Musikk kirke Salmer Blomster til kirka Ringer (nye?) Transport fra kirka til lokalet (gåavstand, da...) Bukett Blomst til brudgom, forlover, far Toastmaster Gjesteliste Forlover brud (har spurt søstera mi, hun sa ja, men det er jo flere år siden ) Forlover brudgom Lokalet - jepp Catering selskap m/ servitører (høre med kokken vi kjenner) Kaker Drinker Musikk og stereo (skal ha band! Må høre litt rundt) Underholdning Brudekjole (bestiller fra jkdress) Underskjørt Sko Strømpebånd Smykker Slør Frisør + sminke m/prøvetime (husk forloveren også) Hårpynt Strømper Undertøy Dress/smoking til brudgo (hva er forskjellen? ) Fotograf (hør med fotoskoler/fotostudenter) Fargetema (Rødt, sølv, hvitt?) Bordpynt (få hjelp av svigermor) Lys Bordkort Servietter Duk Blomster Invitasjoner Kirkeprogram Takkekort Gjestebok Engangskameraer til bordet Hotel til bryllupsnatten Bryllupsreise (Italia?) (Takk til Cæmis som jeg stjal lista fra ) Endret 31. juli 2009 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. juli 2009 #3 Del Skrevet 30. juli 2009 Førstemann! Bryllup er gøy! Og jeg er jo nå ekspert, så jeg stiller opp som rådgiver anytime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2009 #4 Del Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juli 2009 #5 Del Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer med dagbok! Er bare inne å sniker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2009 MellonCollie skrev: Førstemann! Bryllup er gøy! Og jeg er jo nå ekspert, så jeg stiller opp som rådgiver anytime MellonCollie Takk, det er kjekt å ha noen å spørre! Ida-Kristine skrev: Gratulerer med dagbok! Takk dinedama skrev: Gratulerer med dagbok! Er bare inne å sniker Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. august 2009 #7 Del Skrevet 1. august 2009 Er jo hele to år siden vi giftet oss, men kanskje kan jeg komme med noen tips etter hvert om du trenger det Håper du koser deg med bryllupsplanlegginga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. august 2009 #8 Del Skrevet 3. august 2009 Må jo henge med her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. august 2009 #9 Del Skrevet 4. august 2009 Vi blir stadig flere 2010-bruder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå har jeg sett på brudekjoler Har bestemt meg for å bestille fra jkdress, det er jo så billig at jeg ikke tar sjansen på å la være Favorittene: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 Kjole 6 Vanskelig å bestemme seg, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 6. desember 2009 Er litt usikker på om "stroppene" er avtakbare. Synes det ser så rart ut hvis det er synlig at de er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 6. desember 2009 #12 Del Skrevet 6. desember 2009 Velkommen inn hit til bryllupsforumet :D Her skal jeg (prøve) å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. desember 2009 #13 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjoler Var mange fine, altså! Tror jeg likte 1 og 3 aller best Selv om du skal bestille på nett, har du vurdert å dra for å prøve noen? Da ser du kanskje enklere hvilken type kjole du kler best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. desember 2009 #14 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg likte kjole nummer 2 veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå