Eve Luna Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har begynt å løpe 3 ganger i uka. Og jeg har nå klart å gjøre det i snart 4 uker og er ganske fornøyd med meg selv. Men jeg er redd at jeg skal lett gi opp når vinteren kommer og det er slaps, og is og snø på veiene. Hva slags løpesko trenger jeg for å kunne fortsette å løpe om vinteren? Og hva slags treningstøy? Jeg løper hovedsakelig i marka.
Chanel.No5 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Kan svare deg hva jeg gjør når jeg løper ute om vinteren. Kler meg godt, men i klær som sitter stramt, gjerne ull-undertøy om det er skikkelig kaldt, flisjakke/genser oventil og gjerne en ull-stilongs under treningsbuksen. Liker ikke løpe med klær som henger og slenger jeg da. Hue, hansker og kanskje ett sjal er must om kroppen skal holde seg varm. Men ikke kle deg for varmt. Prøv deg litt frem der. Bruker gode utejoggesko, der sålen har spor, da slipper jeg å skli. Vet at endel bruker pigger under sko når det er glatt, ikke forsøkt dette selv. Det er så godt å komme hjm, hoppe inn i en varm dusj etter endt økt, lage seg noe varmt å drikke og slappe av med god samvittighet! Bare til å glede deg, du klarer det uten problemer, husk at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær :gjeiper: Endret 30. juli 2009 av Lotte27
Andale Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Kan svare deg hva jeg gjør når jeg løper ute om vinteren. Kler meg godt, men i klær som sitter stramt, gjerne ull-undertøy om det er skikkelig kaldt, flisjakke/genser oventil og gjerne en ull-stilongs under treningsbuksen. Liker ikke løpe med klær som henger og slenger jeg da. Hue, hansker og kanskje ett sjal er must om kroppen skal holde seg varm. Men ikke kle deg for varmt. Prøv deg litt frem der. Bruker gode utejoggesko, der sålen har spor, da slipper jeg å skli. Vet at endel bruker pigger under sko når det er glatt, ikke forsøkt dette selv. Det er så godt å komme hjm, hoppe inn i en varm dusj etter endt økt, lage seg noe varmt å drikke og slappe av med god samvittighet! Bare til å glede deg, du klarer det uten problemer, husk at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær :gjeiper: Støtter den! Jeg bruker et par lag med klær, altså ullundertøy, flisjakke og en vanlig treningsbukse, + pannebånd og hansker. Det holder i massevis for meg, må ofte kneppe opp flisjakka. Men blir jo varm av å løpe på vinteren også. Joggeskoa jeg bruker er egentlig helt vanlige, bruker de på høsten og vinteren, de duger Det er faktisk veldig deilig å jogge, med frisk og kald luft, nysnø (eller slaps som det blir mest av ), og deretter ha god samvittighet for å sette seg ned i sofaen med varm te og laxe-klær Lykke til!
Chanel.No5 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 (endret) og deretter ha god samvittighet for å sette seg ned i sofaen med varm te og laxe-klær Lykke til! Eller enda bedre, en varm kopp sjokolade.. =) Lov til det når en har klart å dra seg ut på jggetur i snø, slaps og drittvær! Det føles SÅ godt ihvertfall etterpå! Endret 31. juli 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå