Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid går det mellom hver lading, og hvor mye bruker dere den?

Jeg synes den går så fort fri for batteri, jeg bruker den stort sett bare til å skrive meldinger. Må lade hver tredje dag. Batteriet er faktisk dårligere enn min tre år gamle Sony Ericsson mobil (annen modell).

Har hatt den inne til reparasjon to ganger allerede, siste gangen har de visstnok bytta batteri. Er ikke blitt noe bedre likevel. Vurdere nå å klage en tredje gang...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gnuffisen
Skrevet

Min bruker ikke fullt så mye strøm, kommer helt an på hvor mye jeg bruker den.

Men er selv plaget med den, og har hatt den inne på reperasjon to ganger tidligere. Dette fordi mobilen slår seg av om jeg prøver å sette inn minnekort.

Skrevet

min bruker på langt nær så mye batteri. Lader den omtrent 1 gang i uka, enda den ikke er helt utladet. det er heller ikke noe annet galt med den, bortsett fra en gang all musikken min forsvant (men kom tilbake etter noen uker). hvis du har på bluetooth kan det være lurt å slå det av når du ikke bruker det.

du sparer også masse strøm hvis du bare setter på "kun GSM" nett. (instillinger->kommunikasjon->mobilnett->GSM/3G-nett->kun GSM.)

eller hvis du har høy ringelyd eller mye lys på skjermen. du kan jo prøve å "dempe" på alt som går an, og hvis ikke det funker så vet jeg ikke.

men å lade en mobil hver 3. dag er egentlig ikke så ofte med tanke på hvor mange programmer osv det er på en mobil i dag, i forhold til de for 3 år siden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...