Gjest Henrietta Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Plutselig var jeg også voksen. Med leilighet og fast jobb. Jeg har ikke hatt så lyst på kjæreste før, da jeg har mange venner og var glad i å gå på byen. Men nå kommer ensomheten snikende. Ferdig på jobb og kommer hjem til tomt hus. Hvor i huleste møter man noen? Ikke gjennom venner iallefall.... Ikke på jobb - alle er gift eller har kjæreste/samboer...eller for gamle. Kjenner jeg er redd for å være enslig resten av livet...redd for å ikke få mann og barn!
Gjest Henrietta Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor ikke igjennom venner? Fordi vi er vår egen lille boble. Kjenner alle som mine venner omgås. Vi er en gjeng på 12-14 stk...
Nuith Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Internett? Der fant jeg min (Riktignok ikke på en sjekkeside, men mer tilfeldig.)
Sapree Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Internett på date sider eller bare å begynne å chatte med folk ellers så tenker jeg kanskje du kan begynne på en hobby utenom jobb som feks dans, karate, male, tur treff osv. Da treffer du nye mennesker med likesinnede interesser, kanskje det kan bli romanse ut av det:D
Anaconda Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Kanskje du kan utvide omgangskretsen litt hvis vennegjengen din er litt, forstå meg rett, "fastlåst". Da øker sjansen for å møte noen via, via... Ellers er jeg enig i at internett er en bra idè! Mange i samme situasjon som deg. Hvor gammel er du forresten?
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Pass deg nå, du er på vei inn i den akk så lite kledelige depsperasjonen.... Vær hyggelig og imøtekommende i hverdagen, ikke gå på jakt slik som alt for mange single gjør, så skal du nok se at den rette dukker opp før du vet ordet av det.
Steinar40 Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Det som er mest effektivt, og gir deg størst muligheter, er nok internettdating. Men bruk hodet og pass deg godt - det er sikkert mange der som bare er ute etter en ting og ikke noe mer.
Anaconda Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Pass deg nå, du er på vei inn i den akk så lite kledelige depsperasjonen.... Vær hyggelig og imøtekommende i hverdagen, ikke gå på jakt slik som alt for mange single gjør, så skal du nok se at den rette dukker opp før du vet ordet av det. jooo, enig der, men man kan ikke sitte å vente på at han skal ringe på døra di heller. Det finnes vel en mellomting mellom det og å fly rundt som en desperat og kaste seg over det første og det beste.. Ser ikke noe problem i å speide litt på nettet jeg da!! Stå på! (MÅTTE ENDRE SKRIVELEIF) Endret 30. juli 2009 av annipanni
grafenberg Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Eller send meg en pm, har mange single kompiser som leiter etter dame
Steinar40 Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 Glemte å skrive over - prøv for all del å finne noen som bor så nær deg som mulig - geografisk altså.
Gjest Henrietta Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger! Jeg vet det er en fare for å bli desperat, og jeg har ikke tenkt å bli det heller. Bare kjenner på savnet etter en kjæreste. Tror jeg skal prøve nettdating, men har lite lyst å legge ut bilde, og da tror jeg responsen blir så som så... takk for gode tips! Jeg skal se meg om, men ikke bli desperat!
Gjest womenwomen Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 Plutselig var jeg også voksen. Med leilighet og fast jobb. Jeg har ikke hatt så lyst på kjæreste før, da jeg har mange venner og var glad i å gå på byen. Men nå kommer ensomheten snikende. Ferdig på jobb og kommer hjem til tomt hus. Hvor i huleste møter man noen? Ikke gjennom venner iallefall.... Ikke på jobb - alle er gift eller har kjæreste/samboer...eller for gamle. Kjenner jeg er redd for å være enslig resten av livet...redd for å ikke få mann og barn! Syns du burde fortsette å gå mye ut i helgene - og selv ta inisiativ til å snakke evt. flørte med menn du syns ser intrisang ut - for deg . Det værste du kan gjøre - er å være passiv og vente .Du kan ta inisiativ til å bli kjent og få kontakt med menn - selv om du er kvinne .Gi vekk tlf nummeret ditt - be om hans nummer osv Kvinner er desverre oppdratt fra de er små barn - til at de skal forholde seg mest mulig passive uansett situasjon . Mens gutter oppdras til å være på " hugget " ... Jeg tok aktivt kontakt selv med min kar . Huket tak i han - praktisk talt .Var ikke det minste passiv .Men frempå . Det må man være - om man skal få det man vil ha . Taperne , både av menn og kvinner - er de som er passive .Og ikke gidder gjøre noe aktivt selv - for å få det de vil ha .
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 Syns du burde fortsette å gå mye ut i helgene - og selv ta inisiativ til å snakke evt. flørte med menn du syns ser intrisang ut - for deg . Det værste du kan gjøre - er å være passiv og vente .Du kan ta inisiativ til å bli kjent og få kontakt med menn - selv om du er kvinne .Gi vekk tlf nummeret ditt - be om hans nummer osv Kvinner er desverre oppdratt fra de er små barn - til at de skal forholde seg mest mulig passive uansett situasjon . Mens gutter oppdras til å være på " hugget " ... Jeg tok aktivt kontakt selv med min kar . Huket tak i han - praktisk talt .Var ikke det minste passiv .Men frempå . Det må man være - om man skal få det man vil ha . Taperne , både av menn og kvinner - er de som er passive .Og ikke gidder gjøre noe aktivt selv - for å få det de vil ha . Ok. så det er taper å la den fineste dama i byen sjekke opp deg? Jeg føler meg ikke som noen taper ihvertfall. Da er jo typen din også taper da? Hehe. Nei du er for naiv womenwomen. Det viktigste er å være ærlig og åpen ovenfior den man liker, ikke nødvendigvis frempå. Folk er forskejllige og noen ganger må man selvfølgelig gjøre ting man ikke føler seg helt komfortabel med, men det er helt greit og være litt avventende også.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger! Jeg vet det er en fare for å bli desperat, og jeg har ikke tenkt å bli det heller. Bare kjenner på savnet etter en kjæreste. Tror jeg skal prøve nettdating, men har lite lyst å legge ut bilde, og da tror jeg responsen blir så som så... takk for gode tips! Jeg skal se meg om, men ikke bli desperat! Jeg forelslår kurs, eller sportslig aktivitet der du kan komme i kontakt med andre gutter. Øke søket. Tenk at alle steder finnes det en mulighet. Utvide vennekretsen, ta kontakt med gamle "flammer" Meld deg på kurs f.eks. eller lær deg golf, og spill alene når det er litt pågang. Da er det fort 3 nye mennesker å bli kjent med. Bli med i en teatergruppe, eller lær deg å spille et intrument og meld deg inn i korps. Nettdating er vel den enkle utveien, men her synes jeg personlig at det blir overfladisk. For meg er det desperat, og ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på. Men å ha en profil, og få litt oppmerksomhet kan hjelpe på de andre arenaene. Plutselig ser man noe veldig interesant på Nettet selv om jeg ville vært uhyre forsiktig der. Men det er meg, og hva som funker for meg trenger ikke funke for deg. Uansett lykke til :-)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #17 Skrevet 31. juli 2009 Det som er mest effektivt, og gir deg størst muligheter, er nok internettdating. For det virker bra for deg?
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #18 Skrevet 31. juli 2009 For det virker bra for deg? Har ikke prøvd det selv ennå. Har bare vært her siden jeg begynte ferien hehe Men jeg tror det da
Gjest Ask, 42, Frogner Skrevet 31. juli 2009 #19 Skrevet 31. juli 2009 Har ikke prøvd det selv ennå. Har bare vært her siden jeg begynte ferien hehe Men jeg tror det da Heldige deg som har treff i vente fra KG, hehe...
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #20 Skrevet 31. juli 2009 Heldige deg som har treff i vente fra KG, hehe... Tja, den som lever får vel se hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå