Gjest Elsie Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg og x har barn sammen å nå har han dratt på ferie med samboern og barn. Han har sendt bilder med meldinger i 2 dager nå og siste stod det glad i deg mamma. Barnet er for liten å skrive og lese. Hver eneste meldinger består av å det er lenge siden. Jeg merker at det er noe,men ikke hva å tørr ikke spørre. Overdriver jeg kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg og x har barn sammen å nå har han dratt på ferie med samboern og barn. Han har sendt bilder med meldinger i 2 dager nå og siste stod det glad i deg mamma. Barnet er for liten å skrive og lese. Hver eneste meldinger består av å det er lenge siden. Jeg merker at det er noe,men ikke hva å tørr ikke spørre. Overdriver jeg kanskje? JA!
Miss moneypenny Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Ikke godt for andre å vite, men kan jo hende han bare er hyggelig? Og at han skriver "glad i deg mamma" kan jo være for at du ikke skal føle deg ensom og trist mens barnet er med pappa'n på ferie? Men hva vet vel jeg... hvis du tror det er noe annet der får du bare observere oppførselen hans litt videre da, også eventuelt spørre han hvis du får litt mer å gå på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå