Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne/"kjæreste" (er ikke sammen pga avstand) som bor i bosnia, og jeg har flybilletter som venter på meg til Onsdagen 5. august.

Problemet er at hun reiste med familien sin på ferie til Kroatia forrige mandag, og jeg var ganske sikker på at hun sa til meg at de kom til å være der i en uke. Jeg venta spent på msn mandags kveld, usikker på om hun kom til å logge på. Hun kom aldri så jeg tenkte at hun sikkert bare var sliten/seint hjemme. Men jeg har nå venta ut tirsdagen og onsdagen, med samme resultat.

Så leste jeg denne nyheten;

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3186494.ece

og jeg vet at hun hadde planer om å reise inn til denne byen "split", under oppholdet.

Jeg har ikke mobilnummeret hennes, da jeg i forrige uke mistet mobilen min. Og som sagt er jeg ganske sikker på at hun sa hun skulle bli borte en uke.

Overreagerer jeg veldig her eller kan det hende jeg har en grunn til å bekymre meg? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også legge til at jeg er ganske sikker på at hun ikke har kommet hjem enda, da hun er veldig "facebook addict" og der har det ikke vært noe aktivitet siden hun dro.

Skrevet

Huff!

Jeg ville også blitt bekymret i dette tilfellet!

Er det noen på facebook lista hennes som du vet er nære venner/familie?

Du kunne jo kontaktet disse, kanskje de vet hvor det er blitt av henne!

Skrevet

Kan forstå at du er bekymret, ja. Hva med å kontakte den Bosniske ambassade, forklare saken, oppgi navn og få hjelp den veien?

Skrevet

Hmm jo, kunne nok sendt en melding til noen av hennes nærmeste venner på facebook..

Men dere syns ikke jeg skal vente noen dager til først? Kan jo hende jeg husker feil og hun skal bli litt lenger, jeg håper hvert fall det..

Og kontakte ambasaden? Er ikke det litt drastisk med tanke på at jeg er så usikker?

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg ville kanskje gitt det til fredag, om du ikke har hørt noe da kan du ta kontakt med facebookvenner og/eller ambassaden. Om dere har et "kjæresteforhold" så har du grunn til å kontakte ambassaden og prøve hvertfall, i min mening...

Skrevet

Ingenting er vel for drastisk hvis du er skikkelig engstelig. Og ambassaden vil nok vise forståelse for din bekymring. Dessuten tror jeg de trenger bruke ytterst lite resursser for å sjekke dette for deg.

Skrevet

Er vel sant det..

Nei, jeg gir det et par dager til før jeg gjør noe, bare er litt bekymra :sukk:

Gjest Glør
Skrevet

Er hun norsk statsborger? Isåfall ville hun bli regnet som norsk, og det står jo at ingen nordmenn er skadd eller omkommet.

Skrevet

Kontakt noen av vennene hennes på facebook og be om telefonnummeret hennes fordi du har mistet det og er bekymret?

Skrevet

Sjansen er jo utrolig liten, da. Hadde ventet til dagen hun skulle kom hjem igjen, i det minste.

Skrevet
Sjansen er jo utrolig liten, da. Hadde ventet til dagen hun skulle kom hjem igjen, i det minste.

Hun skulle jo ha kommet hjem mandag denne uken.

Skrevet

Ahh, fikk tak i hun, sendte en melding på facebook til en av hennes nærmeste venner og fikk nummeret igjen :)

Jeg hadde huska feil dato og alt er bra :)

Fytti så letta jeg ble nå, aahh deilig :D

Gjest Grafica
Skrevet

Så bra :) Godt å sjekke uansett da, siden du viste hun skulle dit :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...