Gjest Miss love Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hvordan kan forholde fortsette når han synes jeg må være perfekt og trøkker litt feil? Han får gjøre feil, men ikke jeg! Hjeelp:( Jeg og typen har akkurat flyttet sammen for litt over en uke siden. I helgen når jeg var ute på byen tok en jente tak i meg og fortalte at typen min hadde klint med henne for noen uker siden. Dette kom jo selvfølgelig som et sjokk!!! han fortalte meg at hun prøvde seg på ham (noe som stemmer for hun har vært etter ham lenge) og plutselig så klinte de bare og han var svak i noen minutter. den dagen dette skjedde så var han veldig sint på meg av en grunn jeg ikke vet, og han ble veeeldig full. I sinne tok jeg på søndagen å sendte mld til en god venn som bor langt unna (ja vi var forrelsket langt tilbake i tiden) og spurte om jeg kunne komme å besøke ham i helgen for å komme unna. Når jeg gjorde dette så var jeg innstiltt på at det skulle bli slutt, og at jeg måtte klare å komme meg ut av forholde. Men dagen etter bestemte jeg meg for å tilgi ham og være i forholde. Jeg elsker ham noe heeelt sinnsykt og det samme vet jeg at han gjør.. han fant derimot ut at jeg hadde sendt mld til denne gutten da og ble så sint at det nå er ham som ikke klarer å tilgi meg og vil gjøre det slutt.. Vi er et par som virkelig elsker hverandre men har litt konflikter med å stole på hverandre dessverre.. Jeg gjorde en ting i sinne, men det var da ikke galt sånn sett som å kysse en annen.. han får det til å høres ut som om jeg har gjort det værste og at det dermed er over og ut. jeg mener at hvis jeg klarte å tilgi han for utroskap må da han tilgi at jeg søkte trøst i en desperat situasjon? Hjelp meg til å forstå hans synspunkt og hvordan kan vi få redda dette forholdet????
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Høres ikke som stort å redde, hehe. Hans synspunkt er at han tenker på seg og sitt, og du er tydeligvis også mer opptatt av hans ve og vel enn ditt eget. Om du ser det fra hans vinkel så er det forståelig at han får panikk og til og med blir sur når han hører du hadde planlagt å dra til en "eks", men dette er ikke rasjonelt og du har ditt på det tørre. Personlig hadde jeg sagt "fuck you, du klinte med ei annen, jeg trengte å komme meg bort litt". Syns nesten du må kreve respekt for å få det. Eller ta farvel. Du kan ikke krype for han, det er jo også en jævla typisk asshole-forsvarsmekanisme å klare å vri sin utroskap over på kjæresten, å bli sint på henne for et eller annet. Det er bare helt feil at du skal stresse og slite med å gjøre han til lags nå, det er han som skal be på sine knær til det renner blod fra dem. Jeg vet jeg ikke har gitt deg et eneste produktivt råd som du kommer til å bruke, men tenk nå i hvert fall litt gjennom hvor patetisk situasjonen høres ut for utenforstående som ikke tar alle følelsene med i beregningen. Men du må selvsagt ta disse følelsene med i bergeningen og gjøre hva du mener er best. Bare ikke la deg knekke, høres ikke ut som en spesielt bra person utifra det ene innlegget der. Bare det at du lager unnskyldninger for ham så det suser er et dårlig tegn (hun prøvde seg, han var sint, han var veeeldig full).
Gjest strykebrett Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Må si meg enig med Sandy her. Du må stå på krava, hvis han ikke er villig til å se ting fra sin side denne gangen blir han det neppe i framtiden heller.
Gjest Miss love Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Er litt godt å få en liten "skjennepreken". Er helt enig i at det va han som va badguyen i det hele men klarer så å snu dette til sin fordel fordi æ reagerte på hans utrohet. det irritere meg grønn!! Men han påstår at æ vendte meg til han fordi det e et slags hint. at æ alltid venne meg dit.. han e jo en god venn så har æ problema så snakka æ av og til med han. men overhode ikke på en sånn måte som etter æ fikk vite typen hadde kyssa ei. Likevel kor enn håpløst det her høres ut så e æ virkelig glad i typen og har lyst å redde det hele.. !!
Gjest strykebrett Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Det er han som kyssa en annen. Derfor er det han som må redde det hele. Skjønner at du føler du må gjøre noe, men det er faktisk han som må gjøre noe her, ikke du. Har vært i et forhold selv der kjæresten min vridde alt til å bli min feil og jeg endte stadig opp med å si unnskyld selv om det var han som hadde gjort noe galt. Ikke havne der du og, sett deg i respekt med en gang. Det går så hardt utover deg selv og din egen selvrespekt hvis du lar han slippe unna med sånt..
Gjest Miss love Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 for å bruke hannes ord : ho kysse han og han va svakt et øyeblikk. han va full da detta skjedde, mens jeg gjorde det i helt edru tilstand gikk til en annen.. eller sende sms om å få komme på ferie dit da..
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Hvordan kan forholde fortsette når han synes jeg må være perfekt og trøkker litt feil? Han får gjøre feil, men ikke jeg! Hjeelp:( Jeg og typen har akkurat flyttet sammen for litt over en uke siden. I helgen når jeg var ute på byen tok en jente tak i meg og fortalte at typen min hadde klint med henne for noen uker siden. Dette kom jo selvfølgelig som et sjokk!!! han fortalte meg at hun prøvde seg på ham (noe som stemmer for hun har vært etter ham lenge) og plutselig så klinte de bare og han var svak i noen minutter. den dagen dette skjedde så var han veldig sint på meg av en grunn jeg ikke vet, og han ble veeeldig full. I sinne tok jeg på søndagen å sendte mld til en god venn som bor langt unna (ja vi var forrelsket langt tilbake i tiden) og spurte om jeg kunne komme å besøke ham i helgen for å komme unna. Når jeg gjorde dette så var jeg innstiltt på at det skulle bli slutt, og at jeg måtte klare å komme meg ut av forholde. Men dagen etter bestemte jeg meg for å tilgi ham og være i forholde. Jeg elsker ham noe heeelt sinnsykt og det samme vet jeg at han gjør.. han fant derimot ut at jeg hadde sendt mld til denne gutten da og ble så sint at det nå er ham som ikke klarer å tilgi meg og vil gjøre det slutt.. Vi er et par som virkelig elsker hverandre men har litt konflikter med å stole på hverandre dessverre.. Jeg gjorde en ting i sinne, men det var da ikke galt sånn sett som å kysse en annen.. han får det til å høres ut som om jeg har gjort det værste og at det dermed er over og ut. jeg mener at hvis jeg klarte å tilgi han for utroskap må da han tilgi at jeg søkte trøst i en desperat situasjon? Hjelp meg til å forstå hans synspunkt og hvordan kan vi få redda dette forholdet????¨ Hehe. Ikke særlig vvoksne dere, skjønner jeg. Livet er hardt og brutalt. Men en vakker dag skjønner man hvor tåpelig man har vært og opplever ekte kjærlighet. Det er ikke noe å redde er jeg redd. Men det er ditt valg og din beslutning, så vi har egentlig ingenting vi skulle sagt. Uansett, lykke til. Du kan se ut til å trenge det.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 ¨ Hehe. Ikke særlig vvoksne dere, skjønner jeg. Livet er hardt og brutalt. Men en vakker dag skjønner man hvor tåpelig man har vært og opplever ekte kjærlighet. Det er ikke noe å redde er jeg redd. Men det er ditt valg og din beslutning, så vi har egentlig ingenting vi skulle sagt. Uansett, lykke til. Du kan se ut til å trenge det. Han leita nok bare etter en grunn til at han kunne gjør det slutt med deg,i stedet for og slippe og bli dumpet av deg.
Betty77 Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Det er med kjæresten sin man skal ha fortrolige samtaler med. IKKE med eksen sin fordi man er gode venner. Jeg hadde ikke godtatt at min kjæreste skal være så god venn med eksen sin. Mine ekser har jeg utslettet for lenge siden fra telefonlister og alt. Slik gjør jeg meg selv en tjeneste for framtiden og vil ikke at det skal ødelegge for min framtid og kjæreste. Det at han er 'svak ett øyeblikk' viser at han faktisk er litt svak. Han burde krype på sine knær å be nå ja synes jeg også. Dårlig gjort. Utroskap er det verste man kan gjøre mot noen. Om du har lyst å fortsette - burde du virkelig tenke over - klarer du å stole på ham i fremtiden? Klarer dere å sette en strek over dette? og ikke bruke dette mot hverandre i diskusjoner som kommer opp senere? Å unskylde kjæresten sin for dette står det lite respekt i. Ha litt selvrespekt! pass på å ikke bli selvutslettende i ett forhold hvor han skal ha større makt/kontroll. God komunikasjon er alfa omega i et forhold. Hvorfor dra ut på fylla når man nettopp har flyttet sammen og kan kose seg sammen i deres egen leilighet.. Uansett hva du velger å gjøre - ønsker jeg deg lykke til
Rosalie Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 for å bruke hannes ord : ho kysse han og han va svakt et øyeblikk. han va full da detta skjedde, mens jeg gjorde det i helt edru tilstand gikk til en annen.. eller sende sms om å få komme på ferie dit da.. Jasså, så han skylder på fylla. Men hvem har skylda for fylla..? Ellres kan jeg skjønne at han reagerer på at din reaksjon er å avtale overanttingsbesøk hos en "eks"/tidligerer flamme. Der gikk du også over streken. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere skal redde dette forholdet når dere ikke er i stand til å snakke sammen på en voksen måte en gang. Ja, hans reaksjon var jævlig barnslig, men ikke mer barnslig enn din som var å løpe rett til en annen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 Hvordan kan forholde fortsette når han synes jeg må være perfekt og trøkker litt feil? Han får gjøre feil, men ikke jeg! Hjeelp:( Jeg og typen har akkurat flyttet sammen for litt over en uke siden. I helgen når jeg var ute på byen tok en jente tak i meg og fortalte at typen min hadde klint med henne for noen uker siden. Dette kom jo selvfølgelig som et sjokk!!! han fortalte meg at hun prøvde seg på ham (noe som stemmer for hun har vært etter ham lenge) og plutselig så klinte de bare og han var svak i noen minutter. den dagen dette skjedde så var han veldig sint på meg av en grunn jeg ikke vet, og han ble veeeldig full. I sinne tok jeg på søndagen å sendte mld til en god venn som bor langt unna (ja vi var forrelsket langt tilbake i tiden) og spurte om jeg kunne komme å besøke ham i helgen for å komme unna. Når jeg gjorde dette så var jeg innstiltt på at det skulle bli slutt, og at jeg måtte klare å komme meg ut av forholde. Men dagen etter bestemte jeg meg for å tilgi ham og være i forholde. Jeg elsker ham noe heeelt sinnsykt og det samme vet jeg at han gjør.. han fant derimot ut at jeg hadde sendt mld til denne gutten da og ble så sint at det nå er ham som ikke klarer å tilgi meg og vil gjøre det slutt.. Vi er et par som virkelig elsker hverandre men har litt konflikter med å stole på hverandre dessverre.. Jeg gjorde en ting i sinne, men det var da ikke galt sånn sett som å kysse en annen.. han får det til å høres ut som om jeg har gjort det værste og at det dermed er over og ut. jeg mener at hvis jeg klarte å tilgi han for utroskap må da han tilgi at jeg søkte trøst i en desperat situasjon? Hjelp meg til å forstå hans synspunkt og hvordan kan vi få redda dette forholdet???? Hvis han ikke hadde vært kjempeglad for å endelig ha noe på deg som han kan drive deg vekk med så hadde han gitt slipp på det. Det at han allerede driver å kliner med andre sier vel sitt. Når du sier at dere er et par som "virkelig elsker hverandre" så må jeg nesten le. Det kommer nok du til å gjøre også når du er litt større og er i et forhold med ekte kjærlighet. Da holder man nemmelig ikke på sånn
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 Hei. er i akkurat samme situasjon selv hvor han alltid kan feile,men gjør jeg det er krangelen i gang til de grader. Jeg vil gi deg ett råd,kom deg ut av det.NÅ! Om han har vært sånn lenge og i mange anlledninger så tror jeg faktisk det skal utrolig mye til for at han skal forandre seg. Kom deg bort nå mens du har sjangsen og ikke blir enda mer knytta til han. Jeg ga desverre min samboer flere sjangser etter at han alltid skulle være den som kunne feile,mn ikke få pes for det,mens jeg fikk et helvette..og nå sitter jeg her "fanga " i dette forholdet som jeg prøver så inderlig å skjønne jg må ut av,men er bare ikke så lett. Hvor gammel er du ts?
kristian82 Skrevet 30. juli 2009 #13 Skrevet 30. juli 2009 Hvordan kan forholde fortsette når han synes jeg må være perfekt og trøkker litt feil? Han får gjøre feil, men ikke jeg! Hjeelp:( Jeg og typen har akkurat flyttet sammen for litt over en uke siden. I helgen når jeg var ute på byen tok en jente tak i meg og fortalte at typen min hadde klint med henne for noen uker siden. Dette kom jo selvfølgelig som et sjokk!!! han fortalte meg at hun prøvde seg på ham (noe som stemmer for hun har vært etter ham lenge) og plutselig så klinte de bare og han var svak i noen minutter. den dagen dette skjedde så var han veldig sint på meg av en grunn jeg ikke vet, og han ble veeeldig full. I sinne tok jeg på søndagen å sendte mld til en god venn som bor langt unna (ja vi var forrelsket langt tilbake i tiden) og spurte om jeg kunne komme å besøke ham i helgen for å komme unna. Når jeg gjorde dette så var jeg innstiltt på at det skulle bli slutt, og at jeg måtte klare å komme meg ut av forholde. Men dagen etter bestemte jeg meg for å tilgi ham og være i forholde. Jeg elsker ham noe heeelt sinnsykt og det samme vet jeg at han gjør.. han fant derimot ut at jeg hadde sendt mld til denne gutten da og ble så sint at det nå er ham som ikke klarer å tilgi meg og vil gjøre det slutt.. Vi er et par som virkelig elsker hverandre men har litt konflikter med å stole på hverandre dessverre.. Jeg gjorde en ting i sinne, men det var da ikke galt sånn sett som å kysse en annen.. han får det til å høres ut som om jeg har gjort det værste og at det dermed er over og ut. jeg mener at hvis jeg klarte å tilgi han for utroskap må da han tilgi at jeg søkte trøst i en desperat situasjon? Hjelp meg til å forstå hans synspunkt og hvordan kan vi få redda dette forholdet???? Drama, drama og drama. Men typen din bør jo ikke snakke om noen etter det han gjorde. Nå var det kanskje en barnslig måte å "ta igjen" på, vært bedre å bare gjort det slutt/tilgitt det. Om typen din dumper deg p.g.a det (han vet med seg selv at han var "utro") så bruker han nok bare den sms-en som en unnskyldning for å kunne gjøre det slutt med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå