Gå til innhold

Hvorfor mange eldre menn helst velger en yngre kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest Eldre mann
Skrevet

Hei.

Jeg er mitt mellom 40 og 50 og har de siste to årene vært sammen med tre jenter som er mye yngre enn megselv, 5 av grunnen til det - etter min mening - er følgende:

1. jeg må bare innrømme at jeg mentalt sett stort sett er på samme nivå. Kan drive med samme sport, har samme musikksmak, liker å ta en tur på byn etc.

2. mange yngre kvinner har ikke barn, man har mye mer tid sammen og trenger ikke å dele oppmerksomheten med barna.

3. yngre kvinner er for de meste mye mer opptatt av kos og sex enn eldre kvinner.

4. de føler seg mye tryggere med en mann som har litt fartstid og er mer avslappet med en eldre mann (sier de selv)

5. En ung jentekropp er jo mer tiltrekkende og de erter gjerne med det...

Sikkert mange som synes dette er egoistisk, men har aldri tvunget noen til å være sammen med meg. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Men hvorfor tok det slutt så fort da? Ville du/de ikke mer? Søker du ikke noe stabilt?

Gjest Eldre mann
Skrevet
Men hvorfor tok det slutt så fort da? Ville du/de ikke mer? Søker du ikke noe stabilt?

det tok slutt, fordi den første flyttet til utlandet og det var sårt det. Hun jeg ble sammen med etter det flyttet også, pga. studiested :sukk: og hun siste og jeg har vel hatt en heftig tid sammen, men her var det vel kjemien som dessverre ikke stemte.

men vi alle er gode venner som holder kontakten - i hvert fall så langt.

Noe stabilt og langsiktig er absolutt det jeg ser etter - gjør vi ikke alle det?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jo, i alle fall etter vi er blitt voksne. Jeg vet jo ikke hvor stor aldersforskjell du snakker om? Det kan jo være en periode i livet og :)

Gjest Eldre mann
Skrevet
Jo, i alle fall etter vi er blitt voksne. Jeg vet jo ikke hvor stor aldersforskjell du snakker om? Det kan jo være en periode i livet og :)

Har nok følelsen av at alle var ute etter noe fast, langsiktig, men at man må prioritere, jeg vil jo aldri stå i veien for at kvinner skal kunne realisere drømmen sine heller. (Alder? 25, 28, 34 -på vei oppover ser jeg :skratte: )

Gjest Chrizzy
Skrevet

Min mann er 10 år eldre en meg, derfor jeg spurte. jeg synes egentlig ikke at det er så mye. Men jeg kan merke forskjellen til tider, for vi tenker litt forskjellig og har opplevd litt forskjellig. Han rakk å gjøre mye mer en meg før vi traff hverandre, det er ikke noe problem, men litt rart noen ganger.

Det punktet du har om barn, det er kanskje ikke det lureste om du vil ha noe langvarig, for har hun ikke barn så er det jo meget mulig at hun vil ha det med tiden.

:)

Gjest Eldre mann
Skrevet
Min mann er 10 år eldre en meg, derfor jeg spurte. jeg synes egentlig ikke at det er så mye. Men jeg kan merke forskjellen til tider, for vi tenker litt forskjellig og har opplevd litt forskjellig. Han rakk å gjøre mye mer en meg før vi traff hverandre, det er ikke noe problem, men litt rart noen ganger.

Det punktet du har om barn, det er kanskje ikke det lureste om du vil ha noe langvarig, for har hun ikke barn så er det jo meget mulig at hun vil ha det med tiden.

:)

Enig, kan gjerne få flere barn - har jo fra før og det er det beste som har hent meg! Her var det kun å få frem poenget.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Enig, kan gjerne få flere barn - har jo fra før og det er det beste som har hent meg! Her var det kun å få frem poenget.

Ja, det er godt å få det ut :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...