Gå til innhold

Forlover med bunad

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vanlig at forloverer har bunad på seg?

Hva skal deres ha?

Takker på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde bunad på meg når jeg ver forlover i fjor. I de fleste bryllupene jeg har värt har faktisk forloveren hatt på seg bunad. Fint syns jeg!

Skrevet

Hvis ikke forlover skulle ha bunad - hvorfor ikke hvis det er hans eller hennes festantrekk? Hos oss var det omvendt, brudepar og 1 forlover i bunad. Det gjorde vel ingenting?12

Skrevet

Min forlover har bunad og kommer til å bruke den i vårt bryllup!

Jeg synes det er flott at hun vil bruke bunaden icon_smile.gif

icon_wink.gifNuffe

Skrevet

Jeg skal være forlover i sommer, og skal også ha på meg bunad. Regner med at jeg skifter etter middagen til en lang kjole icon_smile.gif

I de fleste bryllupene jeg har vært med i har forlover hatt bunad (gjelder kvinnene).12

Skrevet

Vi skal gifte oss i bunad, og min forlover skal bruke en festdrakt hun har. Vi vurderer å leie bunad til hans forlover også, slik at alle står i stil icon_smile.gif Forøvrig kommer vi i invitasjonen til å oppfordre gjestene også til å kle seg i bunad. Synes det er fint at flest mulig har på seg bunad, når det først er bunadbryllup.12

Skrevet

Forloveren pleier å ha på seg festantrekk, og om det er bunad eller en fin kjole vil jo variere fra person til person. Men om brudeparet gifter seg i bunad er det vanlig at alle gjestene som har bunad tar på seg det, også forloveren. Det er i hvert fall de erfaringene jeg har.12

Skrevet

Min forlover skal også ha bunad. Nærmeste slekt også, men alle skal skifte til festen på kvelden.. (Vi skal ikke ha bunad)12

Skrevet

Jeg var selv forlover i fjor, jeg hadde ikke bunad på meg, men det hadde derimot forloveren til brudgommen. Synes det er kjempeflott med bunad jeg icon_smile.gif

Angrer litt på at jeg ikke også hadde bunad i kirken for så å skifte etterpå til festen.

icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Elma den 2002-04-22 13:45 ]

Skrevet

JA bunad er jo det fineste festlagget vi har. Min forlover skal ha på bunaden i kirka såfremt det ikke er altfor varmt..12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...