Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Håper virkelig noen kan hjelpe meg nå, for frustrasjonen er skyhøy her. Jeg har gått til innkjøp av photoshop elements, men lastet før dette ned prøveversjonen av både photoshop og photoshop elements. Jeg kjøpte elements på cd, og når jeg så skal sette cd`n inn og laste ned får jeg beskjed om at tidligere innlagte programmer sperrer for og at disse på fjernes først. Jeg får ingen beskjed om at det er disse prøveversjonene som sperrer for, men jeg går ut i fra at det kan være det. Jeg trodde det geniale ved apples mac var at man kunne dra det man ville slette fra maskinen til søppeldunken så var det borte? Hvordan får jeg slettet prøveversjonene for godt?
vesla86 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Med enkle programmer kan man bare legge det i søppeldunken for å bli kvitt det ja, men mer komplekse programmer som PS legger diverse filer rundt omkring, blant annet i Bibliotek og Verktøy. Vanligvis følger det med en egen uninstaller, men den har du vel kanskje få slettet også...? Du kan prøve å søke i Spotlight etter alle filer som har noe med Adobe og Photoshop å gjøre, og slette disse. Håper det hjelper deg litt på vei, ellers kan du prøve et søk inne på mac1, der pleier man å finne svar på ting som har med mac å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå