Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 hvordan vise interesse, men uten å virke desperat og uten å skremme han bort? og hvordan få han interessert? hva slags tegn kan man se etter hvis man er usikker på om han er interessert? SOS! HELP!
Tja Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Smil, le av fyrens vitser etc? Ta på han, gi han komplimenter. Vi er lette dyr..
grafenberg Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Vis med kroppspråket at du vil ha han! Kroppspråket er på mange måter bedre enn muntlig kommunikasjon siden du viser følelsene dine uten å si de rett ut. Hvis dere feks sitter i en sofa, så kan du legge albuen på sofaryggen og "peke" med overkroppen mot han. det vil han nok skjønne. Hvis du har veldig lyst på et kyss kan du jo slikke leppene dine som om du har tørre lepper litt ofte. Overdrive litt men ikke for mye! Også har vi øyekontakt og smil det er noe alle menn tenner på. Smilende jenter som ler mye og ser oss inn i øya når vi snakke eller når dere snakker til oss er alltid en vinner! Lykke til!
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Vis med kroppspråket at du vil ha han! Kroppspråket er på mange måter bedre enn muntlig kommunikasjon siden du viser følelsene dine uten å si de rett ut. Hvis dere feks sitter i en sofa, så kan du legge albuen på sofaryggen og "peke" med overkroppen mot han. det vil han nok skjønne. Hvis du har veldig lyst på et kyss kan du jo slikke leppene dine som om du har tørre lepper litt ofte. Overdrive litt men ikke for mye! Også har vi øyekontakt og smil det er noe alle menn tenner på. Smilende jenter som ler mye og ser oss inn i øya når vi snakke eller når dere snakker til oss er alltid en vinner! Lykke til! er det alt likosm.. det gjør jeg jo med alle. hehe:) forresten, jeg spurte om vi skulle ta en drink, og han sa nei.. det er vel et dårlig tegn? han spurte først, men da kunne jeg ikke, så jeg foreslo en annen dag. men han sa bare nei likosm, ikke noe om hva han skulle.. ååh..
Gjest Camillen Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Menn er enkle dyr ja :-p Smil masse, ha litt lenger øyekontakt enn det som er "vanlig" (Men ikke overdriv), ta litt på han, på uskyldige steder, le av vitsene hans, vis interesse og spør han om ting.. Flørting er egentlig ikke så veldig kompliserte greier! LYKKE TIL!!!!
grafenberg Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 (endret) det at han avviste deg når det gjelder den drinken kan jo være at han trodde du ikke var interessert siden du sa nei først. Bare være litt pågående. send han en melding på søndag eller mandag og spør om dere kan ta en kaffe eller gå på kino. For alt du vet kan han jo være avholdsmann. Endret 31. juli 2009 av grafenberg
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 han er ingen avholdsmann nei! det vet jeg, kjenner han ganske godt. -vi jobber sammen. jeg maste til og med litt på en flørtete måte om den drinken, og han sa fortsatt nei. tror ikke han tror jeg var uinteressert og sa nei til han pga det. og jeg foreslo jo denne drinken fordi jeg måtte avslå. han hadde vel sagt ja om han var interessert? vi har forresten hatt sex og vært ute sammen noen få ganger alt. skjønner ingen ting jeg. er han interessert eller ikke..? jeg liker han litt og vil gjerne bli bedre kjent med han, og for meg var det ingen veldig big deal at vi hadde sex, men jeg har ikke sex med hvem som helst heller så det betydde litt at det var med han. kan jeg si det til han uten å skremme han? åh, gutter assa! driver oss jenter til vanvidd!
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 åh, gutter assa! driver oss jenter til vanvidd! Du skal nok se at vi sier det samme om dere.. jeg tror nok vi er fra forskjellige planeter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå