Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Kan noen definere forelskelse ? Det er vannskelig jeg vet men er interessert i andres tanker rundt dette. Blir du fort forelsket ? Jeg har vært forelsket mange ganger i livet og opplever stadig at jeg møter noen som jeg faller for. Kanskje det ikke er forelskelse...?
Polly Ester Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Når jeg bare tenker på den mannen hele tiden og bare vil være sammen med han hele tiden, når det kiler i magen hver gang det tikker inn sms fordi det kanskje er fra han, og når det bruser i blodet og bobler i magen. Når jeg ønsker å ha sex flere ganger om dagen, gjerne hele tiden, bare for å være så nær som mulig... Da er jeg forelsket... Det har skjedd ca to ganger i mitt liv at det har vært sånn... Noen ganger har jeg vært betatt - og da har de samme følelsene vært der, men ikke like sterke, og de har gått over relativt kjapt.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Kan noen definere forelskelse ? Det er vannskelig jeg vet men er interessert i andres tanker rundt dette. Blir du fort forelsket ? Jeg har vært forelsket mange ganger i livet og opplever stadig at jeg møter noen som jeg faller for. Kanskje det ikke er forelskelse...? Jeg har veldig sjelden blitt forelsket. Og betatt bare noen få ganger. Jeg venter sikkert på den rette.
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 På barne og ungdomsskolen var jeg forelsket. Jeg tenkte på en gutt nesten hele tiden, og ble kanskje litt skjelven og varm inn imeg når jeg snakket med han. I dag opplever jeg det ikke på samme måten, mye mer beregnende i dag. Forelskelse er vel kanskje når er er så tiltrukket av en person at de negative sidene forsvinner...
MissStiles Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har heller ikke vært forelsket mange ganger. Det blir jeg sjelden. Kanskje vært det 2 ganger. Ordentlig forelsket. Ikke bare betatt, mener jeg. Fordi når jeg er forelsket, tenker jeg på den personen hele tiden, det kribler i magen når jeg tenker på den personen eller snakker sammen og møtes. Kjempedeilig følelse!
Afaia Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har heller ikke vært forelsket mange ganger. Det blir jeg sjelden. Kanskje vært det 2 ganger. Ordentlig forelsket. Ikke bare betatt, mener jeg. Fordi når jeg er forelsket, tenker jeg på den personen hele tiden, det kribler i magen når jeg tenker på den personen eller snakker sammen og møtes. Kjempedeilig følelse! Enig her. Jeg visste ikke helt om jeg var forelsket i han jeg treffer nå, før jeg møtte han på veien (faktisk). Plutselig kjørte vi forbi hverandre og det smalt til inni hele meg. Det samme har skjedd to ganger til (med samme mann) og når jeg får en faktisk fysisk reaksjon på å treffe han.. DA er jeg forelsket.
Minttu Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Når jeg bare tenker på den mannen hele tiden og bare vil være sammen med han hele tiden, når det kiler i magen hver gang det tikker inn sms fordi det kanskje er fra han, og når det bruser i blodet og bobler i magen. Når jeg ønsker å ha sex flere ganger om dagen, gjerne hele tiden, bare for å være så nær som mulig... Da er jeg forelsket... Enig med dette! Og sånn er det fortsatt litt etter 3 år :happy:
Polly Ester Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Enig med dette! Og sånn er det fortsatt litt etter 3 år :happy: Høres deilig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå