Gjest Gjest_Lisa Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en venninne som er en smule naiv og ikke helt skjønner hva som foregår... Hjelper ikke å si noe til henne heller.. Hun er sammen, nei.. vent.. de er ikke sammen før til høsten.. altså.. hun er 23 år, oppføre seg hun var en fjortis... Han er 32 år, forsatt forlovet,sier at han skal gjøre det slutt, da han skulle gjøre det slutt, så ble hun plutselig gravid, bor forsatt sammen med "eksen" de har 8 mnd gammel baby sammen. Hun sier at de ikke har har hatt sex på mange mnd, hun sier at han bor der for å være snill mot "eks" konen sin... Hun er altså så naiv og tror på dette.. Tror ikke hun helt skjønner at hun har truffet en mann som vil ha i pose og sekk.. Hun skjønner heller ikke at han bruker henne.. ( Han treffer alstå venninna mi når han skal være på jobb og slikt.... ) Så mitt spørsmål til dere single.. Ville dere ha satset på en slik mann??????? Jeg har sagt til henne at du er en flott jente, du kan få så mye bedre en ham!! Hvorfor skal single og så flotte jente som venninna mi rote seg bort i en slik fyr??? Og en ting til... jeg er ikke en dårlig venninne som sier.. " Å, så flott at du har funnet deg en fyr.. Lykke til.. " Nei.. når hun er "sammen" en slik fyr så føler at jeg er en god venninne, som gir beskjed og prøver å få henne til å slutte å være med ham.. jeg lar henne ikke bli brukt!!!!
Miss moneypenny Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er ikke singel, men kan jeg svare fordet? jeg hadde ikke satset på han hvis jeg hadde vært singel! Og jeg synes det er bra at du prøver å åpne øynene til venninna di. Men hvis hun ikke vil høre, er det ikke stort du kan gjøre desverre. Annet enn å eventuelt true denne mannen med at hvis han ikke slutter å bruke venninna di så sier du fra til kona Men da kan du risikere at vennskapet med venninna di går fyken, for hun ser det neppe som at du gjør henne en tjeneste. Hun er nok litt blenda av kjærlighet. Ellers kan det hende hun skjønner hvordan det ligger ann, men at det gjør for vondt for henne å bare gi han opp, og derfor forsvarer hun han og forholdet dem immellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå