Gå til innhold

iWear DD Supreme endagslinser

Anbefalte innlegg

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Lurer litt på om de heter noe annet enn bare iWear DD Supreme, prøver å finne de på nettet, men det er helt umulig. Noen som vet? Noen som har erfaring med iWear endagslinser? Prøver å finne info om dem, men er litt vanskelig, så jeg prøver her:)

Bli kjempe glad for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Jeg bruker iWear basics, og er fornøyd med dem. Ingen problemer.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet
Jeg bruker iWear basics, og er fornøyd med dem. Ingen problemer.

Det er bra:) Føler jeg blit litt tørr i øynene etter noe timers bruk av mine.

Men er det ingen andre som bruker disse linsene? Ingen som vet om de heter noe annet enn iWear?

• 2 måneder senere...
Skrevet
Lurer litt på om de heter noe annet enn bare iWear DD Supreme, prøver å finne de på nettet, men det er helt umulig. Noen som vet? Noen som har erfaring med iWear endagslinser? Prøver å finne info om dem, men er litt vanskelig, så jeg prøver her:)

Bli kjempe glad for svar

Jeg bruker de, og de funker bra. De er Brillelands eget merke og derfor selges de billig der.

Har forøvrig aldri funnet linser på nettet til pris under det brilleland selger de for. Egentlig ganske rart, men Brilleland har vel stordriftsfordeler.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_kenneth_*
Skrevet
Jeg bruker de, og de funker bra. De er Brillelands eget merke og derfor selges de billig der.

Har forøvrig aldri funnet linser på nettet til pris under det brilleland selger de for. Egentlig ganske rart, men Brilleland har vel stordriftsfordeler.

sjekk denne linken : http://www.lensway.dk/product?lensgroupid=100190

Det står følgende:

Optikere sælger denne linse under et eget varemærke. Varemærket iWear DD Supreme er registreret af Synoptik. ClearLab fremstiller linsen. LensWay sælger linsen under originalnavnet Clear 1-day. Hvis du anvender Synoptiks iWear DD Supreme, kan du i stedet bestille Clear 1-day. Produkterne er identiske. De kommer fra den samme producent og har den samme kvalitet. Det er kun navnet og pakken der skiller sig ad.

Gjest Gjest_kenneth_*
Skrevet

Billigste jeg har funnet av nevte linse på nett er hos " linsen.no ".

Her selges linsene i 30 stk forpakning fra 130 kr pr pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...