Kreps Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 ÅÅ Det var da sabla irriterende. Nå har jeg hikket i nærmere en halv time, og det ser ikke ut til å gi seg med det første. :evil: :evil: Kan ingen hjelpe meg?? skremme meg eller noe? *hikk, hikk, hikk*
Kreps Skrevet 4. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2003 *hikk hikk* Nei det hjalp nok ikke, *nå er jeg lei!!! hodet mitt begynner også og klage av all denne hikkingen :evil: :evil:
Kreps Skrevet 4. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2003 Nå har jeg Drikket vann, holdt pustet, svelget vann på hodet. Ingenting hjelper. hva mer kan jeg gjøre da? :evil: :evil: :evil:
jamie Skrevet 4. august 2003 #6 Skrevet 4. august 2003 Du får tusen kroner hvis du hikker mer nå!!!! Den hjelper alltid meg.. Har så lyst å hikke at det ikke går!
Jinx Skrevet 4. august 2003 #7 Skrevet 4. august 2003 Det er vel noen som tenker noe voldsomt på deg da
Kreps Skrevet 4. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2003 Takk skal dere ha :D , faktisk så hikker jeg ikke lenger!!! :D
Gjest Virvel Skrevet 4. august 2003 #9 Skrevet 4. august 2003 Jeg bruker samme triks som Jamie. Virker hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå