plosiv Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 For ikke lenge siden oppdaget jeg Jarle Bernhoft. Ord blir fattige, så jeg gir dere bare lenken til konserten på Blå.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Plata hans er veldig fin! Veldig fin stemme
plosiv Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Helt enig, han har helt rå stemme. Så han live på Tjøme i sommer, og han er helt konge live. Nesten bedre helt alene enn med band også, synes jeg.
Ahava Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Og treige, dumme meg oppdaget ikke Jarle Bernhoft før i går... Hvor i all verden har han/jeg vært?? Han er min nye ultimate drømmemann! Så fantastisk at, ja.. Ord blir fattige!
Gjest boblebrus Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg var fan av Jarle da han var vokalist i rockebandet SPAN for noen år siden, og var skeptisk til at han skulle gå solo og skifte sjanger helt. Men dæven døtte, jeg ble imponert når jeg hørte noen av sangene hans på nettet. Dro på konsert på rockefeller, og ble bergtatt. Plata er bra, men fy søren som den fyren kan spille live! Er den beste konserten jeg noen gang har vært på (og den eneste konserten jeg faktisk har dratt på alene). Helt fantastisk! Anbefaler alle å dra på Jarle Bernhoft-konsert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå