Gjest Sukk Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en tendens til å være flørtende, blid og full av selvtillit - i forhold til menn jeg ikke er interessert i. Det er kanskje mangelen på interesse som gjør at jeg er så avslappet. Men - når det virkelig gjelder..ja så er "meg" forsvunnet som dugg for solen, og tilbake sitter en stotrende og stammende person, som antakelig fremstår som usikker og fomlende.. Har en gutt jeg liker veldig godt - men jeg tør jo ikke engang å håpe på at han er interessert. Prøver å analysere - og finner ut at slik er en man ovenfor hvilken som helst person..? Vi melder litt fram og tilbake. Har også møttes noen ganger på kafe, og dratt på tur. 1.: Han biter seg merke i det jeg sier, og husker det, i lang tid. Refererer til ting jeg har gjort, sagt, og bøker jeg har lest, hele tiden. Først tenker jeg at dette er interesse, han liker meg virkelig. Så tenker jeg at dette kun er helt normal sosial intelligens. 2.: Alle mail besvares etter 2-3-dagers-regelen. Og jeg gjør det samme tilbake. Først tenker jeg at dette er en date-greie, for mine venninner besvarer jeg jo straks, osv. Så tenker jeg at han antakelig bare har et liv, og at det er et signal på at han ikke er helt "på". Helt normal og høflig korrespondanse med andre ord. 3.: Han lurer på hvor jeg kunne tenke meg å bosette meg etterhvert, han snakker om at han har lyst til å stifte familie, og han har fortalt at han gruer seg litt til å holde tale i sitt eget bryllup en dag. Jeg tenker at han snakker "til meg", og at han vil sjekke ut hvorvidt jeg kunne tenke meg å gifte meg og få barn en dag, og være sikker på at jeg vil bo i området der han bor. Så tenker jeg at dette er, nok en gang, prat om stort og smått - og ingenting annet enn alminnelig prat om framtiden. 4.: Han er veldig forsiktig med alkohol. Forrige gang vi møttes ville han ikke avslutte kvelden ute, men heller dra videre for å ta en øl. Og når det stengte der, ville han lete etter plasser som kunne være åpne, for å drikke mer øl. Jeg tenker at han må drikke seg til mot, slik at vi kan ende opp i et kyss eller noe. I neste øyeblikk tenker jeg at han bare feirer sommeren, og at han er ute med en "kompis" (meg), og derfor naturligvis vil drikke øl. Er noe av dette tegn på at han er interessert i meg..? Ellers er han flink til å gi komplimenter, og en felles venn sier at han alltid spør etter meg. I neste omgang spør han om jeg vil låne treningsutstyr hos han slik at jeg får trent litt. Som om han snakker til hvilken som helst kompis. Hjelp meg litt dere..jeg er helt "grønn" på menn jeg selv er interessert i. Tusen takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Umulig å si. Du må spørre ham. Men etter det du forteller så vil jeg si at han er interessert. Skjønt, jeg ikke helt fatter hvorfor han da ikke foretar seg noe. Jeg har aldri møtt en mann som er interessert i meg og ikke prøver seg på noe! Eller så har jeg jævlig korte antenner.. er jo en mulighet det.
Gjest Sukk Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Umulig å si. Du må spørre ham. Men etter det du forteller så vil jeg si at han er interessert. Skjønt, jeg ikke helt fatter hvorfor han da ikke foretar seg noe. Jeg har aldri møtt en mann som er interessert i meg og ikke prøver seg på noe! Eller så har jeg jævlig korte antenner.. er jo en mulighet det. Takk for svar! Hva er det som gjør at du tror mest på at han er interessert, er det alt sammenlagt, eller er det noe ekstra her som ikke bare en "kompis" ville gjort og sagt? Huff..at jeg skal være så teit..jeg får helt vondt i magen av dette her, men aner ikke hvordan jeg skal kunne spørre heller.. Han har ikke foretatt seg så mye utover at han mailer og vi møtes innimellom. Ikkenoe banebrytende handlinger utover det jeg har fortalt.. Så han skiller seg fra de menn som jeg vet har vært har interessert, og hvor jeg har fått mer tydelige signaler.
Gjest Sukk Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Noen flere? Hva tror dere om dette..? Jeg er bare så redd for at jeg går rundt med falske forhåpninger... er blitt helt forelska i denne personen..
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Kan du ikke bare fortelle ham det da? Send en sms og skriv for eksremsel; "Hei, jeg ville bare fortelle deg at jeg er kommet i skade for å forelske meg i deg. Unskyld det var ikke med vilje. Håper ikke dette fører til problemer for deg. I så tilfelle får jeg bare huske på å klaske meg selv på hånden og gå i skammekroken til det går over! Faktisk, så går jeg dit og rødmer med en gang...!" Sånn. For eksempel. Da har du fått det ut av verden, enten blir han glad eller så kan du gå og grave deg ned en stund. I alle tilfelle går det over.
slumkim Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Noen flere? Hva tror dere om dette..? Jeg er bare så redd for at jeg går rundt med falske forhåpninger... er blitt helt forelska i denne personen.. Umulig å si med de faktaene vi har fått. Hvordan ble du kjent med denne karen, hvor lenge har dere hatt ett sånn kompisforhold, etc. Har flere venninder som jeg aldri har sett på som annet enn kompiser, men har jo hendt av og til at jeg har skjønt at for noen av de så har de følt noe mer. Alltid kjipt det.
Gjest Sukk Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Kan du ikke bare fortelle ham det da? Send en sms og skriv for eksremsel; "Hei, jeg ville bare fortelle deg at jeg er kommet i skade for å forelske meg i deg. Unskyld det var ikke med vilje. Håper ikke dette fører til problemer for deg. I så tilfelle får jeg bare huske på å klaske meg selv på hånden og gå i skammekroken til det går over! Faktisk, så går jeg dit og rødmer med en gang...!" Sånn. For eksempel. Da har du fått det ut av verden, enten blir han glad eller så kan du gå og grave deg ned en stund. I alle tilfelle går det over. Den vendinga likte jeg.."er kommet i skade for å forelske meg i deg". Takk for tips..hmm...tør jeg det tro.. Jeg tenker jo at gutter helst vil styre løpet selv, på en måte...så her sitter jeg hjemme og strikker, mens jeg venter på at han skal komme på frierferd.. Kan hende jeg må vente lenge..sukk.
Gjest Sukk Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Umulig å si med de faktaene vi har fått. Hvordan ble du kjent med denne karen, hvor lenge har dere hatt ett sånn kompisforhold, etc. Har flere venninder som jeg aldri har sett på som annet enn kompiser, men har jo hendt av og til at jeg har skjønt at for noen av de så har de følt noe mer. Alltid kjipt det. Vi ble kjent da vi gikk på skole sammen, har kjent hverandre i mange år, men først hatt et venneforhold det siste året. Jeg finner liksom ikke noe som direkte taler for, men heller ingenting som trekker ned, annet enn at han ikke har gitt direkte uttrykk for noe som helst. Annet enn at jeg fikk en meldign sist gang vi møttes.."takk for hyggelig selskap, jeg kunne ikke hatt det bedre!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå