Nightgrl Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvor mye det evnt. vil koste å benytte seg av prøverørsmetoden...? Har ikke kommet fullt så langt enda, men tenkte det kunne være greit å vite :enig_animasjon: Man vet jo aldri...
Barbie Skrevet 4. august 2003 #2 Skrevet 4. august 2003 Jeg tror det er en egenandel på 18.000,hvis jeg ikke husker helt feil.
Wit Skrevet 5. august 2003 #4 Skrevet 5. august 2003 Det er korrekt. Egenandelen er på kr 18.000,- og dekker inntil 3 forsøk. Det du bruker ut over kr 18.000,- får du igjen fra trygdekontoret. Egenandelen dekker medisin, lege osv. Det koster ikke kr 6.000,- pr forsøk som noen tror. Etter første forsøk vil du normalt ha brukt ca kr. 15.000,-. Dersom det lykkes da er det dette du betaler. Må du ha nytt forsøk betaler du alt selv først og får refundert det som totalt overstiger kr 18.000,- Ble du klokere Klem fra Wit 27+0
Nightgrl Skrevet 5. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2003 Ja, tusen takk! Jeg håper vi får det til for "egen maskin"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå