Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja etter at mitt forrige forhold tok slutt, endte det med at jeg ikke pratet mer med nå værende exen eller hennes trvielige søster. Det passet seg bare ikke. Så når jeg nå sitter her på pcen, pratesyk som alltid. Så er det plutselig bare gutter å snakke med, og det er bare ikke like gøy...

Gah sytepost! For se å plage noen av nettby stalkerene, men de er så passive!

/JA nettby ble opprettet på komando av da værende kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kavring
Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig... :) Hva er det du pleier å prate med jenter om, som du ikke kan prate med mannfolk om?

Har du ingen venninner da?

Gjest Euforia
Skrevet

Haha, Nettby. :fnise:

Flaut å tenke på at jeg har vært medlem der.

Du finner sikkert noen å snakke med her!

Skrevet

Mannfolk har ikke venninner.

Gjest Kavring
Skrevet

Ikke?

Jeg har da kompiser, så jeg regner med de ser på meg som en venninne tilbake!

Skrevet

Jeg klarer ikke å ha venninner i hvert fall - har aldri villet det heller.

Blir bare problemer av det.

Mye lettere sånn sett her da :)

Gjest Kavring
Skrevet

Ok. Begynte bare å lure, for du sa jo at mannfolk ikke hadde venninner.

Men da mente du vel at det var du som ikke hadde venninner da. :)

Skrevet

Har man dame så er det selvsagt utelukket at man kan drive å ha masse andre venninner man kan betro seg til, det går bare ikke an.

For kvinnfolk er huet annerledes skrudd sammen, da handler det om å fortelle mest mulig om seg selv til flest mulig, gutter og jenter.

Skrevet
Ok. Begynte bare å lure, for du sa jo at mannfolk ikke hadde venninner.

Men da mente du vel at det var du som ikke hadde venninner da. :)

Ja, det var vel egentlig det jeg mente sikkert hehe

Skrevet

karer kan da vel ha venninner!

har en kompis jeg :)

Skrevet

Klart man kan ha venner av det motsatte kjønn selv om man har kjæreste! Det har både jeg og mannen min, uten at det blir noe drama av det!

Skrevet (endret)
Har man dame så er det selvsagt utelukket at man kan drive å ha masse andre venninner man kan betro seg til, det går bare ikke an.

For kvinnfolk er huet annerledes skrudd sammen, da handler det om å fortelle mest mulig om seg selv til flest mulig, gutter og jenter.

This!

Var vel noe slikt jeg prøvde å få frem, det ble lite tid til andre daværende venninner i dette forholdet, og derfor står jeg litt på bar bakke nå kan man si. Trodde det var ganske åpenlyst :O Av det jeg kan lese så blir man dømt sønder og ned, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tatt det litt personlig.

Men etter å ha lest gjennom posten min så vet jeg ikke helt hva jeg ville frem til, satt bare her og kjedet meg litt for mye.. La posten dø

Endret av Tja
Gjest Kavring
Skrevet
This!

Var vel noe slikt jeg prøvde å få frem, det ble lite tid til andre daværende venninner i dette forholdet, og derfor står jeg litt på bar bakke nå kan man si. Trodde det var ganske åpenlyst :O Av det jeg kan lese så blir man dømt sønder og ned, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tatt det litt personlig.

Hva er blitt skrevet så du føler at man blir dømt sønder og ned?

Skrevet

Jeg har et par kompiser som jeg kan snakke med på samme måte som jeg snakker med venninnene mine. Greit å få en gutt sin mening inni mellom og.

Skrevet

Hva skal du egentlig med alle disse jentevennene? Man blir jo bare brukt som tidsfordriv mens hun lengter etter elskeren sin som skal få henne på andre tanker...!

Skrevet

Herregud da mann. Det er derfor øl ble oppfunnet.

Gjest womenwomen
Skrevet
Mannfolk har ikke venninner.

JO - De aller beste mennene ," kremen av menn " - , mest siviliserte og kultiverte / inteligente har veninner av motsatt kjønn .

De tomme tankeløse mennene som lever kunn etter sine mannlige primitive dyriske instinkter -har ikke veninner .De er ikke istand til å verdsette bare vennskap - forde de er sosialt tilbakestående .De ser potensielle sexpartnere i absolutt alle hokjønn ...selv sin egen svigermor ...he he

" primitive menn " har nok ingen jentevenner .

Skrevet
JO - De aller beste mennene ," kremen av menn " - , mest siviliserte og kultiverte / inteligente har veninner av motsatt kjønn .

De tomme tankeløse mennene som lever kunn etter sine mannlige primitive dyriske instinkter -har ikke veninner .De er ikke istand til å verdsette bare vennskap - forde de er sosialt tilbakestående .De ser potensielle sexpartnere i absolutt alle hokjønn ...selv sin egen svigermor ...he he

Javel, det er sikkert mye mulig at jeg er primitiv på den måten da - og derfor velger jeg å ikke ha venninner.

Skrevet

Jeg er vanligvis ingen stor fan av womenwomen, men her mener jeg faktisk at hun er inne på noe. Opp gjennom årene har jeg merket meg noe interessant: nemlig at de mest forståelsesfulle, skikkelige mannfolka som virkelig respekterer kvinner som regel har opptil flere gode jentevenner, mens de mest kyniske, uempatiske og primitive mannfolka sjelden har en eneste god venninne.

Om det er det å ha gode jentevenner som fører til mer respekt for kvinner eller om det er slik at bare de bra mannfolka greier å ha jentevenner er et spørsmål tilsvarende høna og egget, men jeg tror det er en blanding. Jeg tror mange mannfolk ikke er i stand til å skape nære vennskapsrelasjoner med jenter fordi de er for primitive i tankegangen og preget av en "jakt"mentalitet fra steinalderen, mens de som er lært opp til å respektere kvinner har mye lettere for å se på det motsatte kjønn ikke bare som potensielle sexpartnere, men også som potensielle venner.

Skrevet
Jeg tror mange mannfolk ikke er i stand til å skape nære vennskapsrelasjoner med jenter fordi de er for primitive i tankegangen og preget av en "jakt"mentalitet fra steinalderen, mens de som er lært opp til å respektere kvinner har mye lettere for å se på det motsatte kjønn ikke bare som potensielle sexpartnere, men også som potensielle venner.

Det ovenstående kan sikkert være riktig :)

Men i mitt tilfelle ellers, så respekterer jeg de menneskene som faktisk beviser at de fortjener min respekt - uavhengig av om de er kvinne eller mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...