Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 I går tok jeg med min kjære til kondomeriet for og kjøpe en dildo til henne, var litt spent på om hun ville like det og bruke den men det var vert ett forsøk tenkte jeg. Senere på kvelden fikk jeg henne til og kose med seg selv til hunn fikk orgasme men jeg tok på puppene hennse og klinte med a. Noen flere her som har blitt kjøpt tildo til eller fått en av kjøresten? Hvordan reagerte dere på dette?
grafenberg Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 til eksen min kjøpte jeg dildo, men den hun likte best var faktisk den vibratoren som kommer med "clone-a-willy" uten at jeg vet helt hvorfor. hun plukka den ut av den avstøpningen vi hadde laget av staken min og brukte den nesten hver gang vi hadde sex og jeg tok henne bakfra. Og hun syntes det var veldig spennende å dra på shopping på kondomeriet
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Kjøresten min er sjef og kjører showet vanvittig mye. Vi har en tildo som vi bruker ofte på do. Det er qlt!
Gjest K Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Kjøpte en dildo til dama før jeg dro på ferie med gutta i sommer. Da jeg var innom butikken for å kjøpe, og framla hva jeg skulle ha, så tok dama i butikken fram den største jævelen jeg har sett... Måtte nå pent be om en mindre en. Skulle jo ikke være en skuffelse når jeg kom hjem fra ferien min, om hun hadde vent seg til en altfor svær jævel. hehe. Så ble en på noen cm mindre enn min egen. Og ble stor lykke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå