Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei! Jeg har spart på håret mitt ganske lenge og ønsker å la den vokse seg lang og fin. Klipping av tuppene har jeg allerede gjort, men lurer på om dere har prøvd gode og rimelige hårprodukter som gjør at håret vokser litt fortere. Blir veldig glad om mange kommer med tips. Og for de som har vært nøyaktige og målt hårlengden fra gang til gang, nevn gjerne det.
Lady La-Laa Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Rosmarin olje har jeg hørt stimulerer til raskere vekst og sunnere og sterkere hår! Var på helsekosten og kjøpte en flaske for 2 uker siden, så har nettopp begynt kan man si - er spent på om det blir noe resultat *håpe* Kunne enten kjøpe en 50ml flaske med olje som man skal massere inn i hodebunn før vask, til 129 kr, eller en 100ml flaske med "lotion" som skulle masserers inn i fuktig hår etter vask, til 105 kr!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Eller handle http://www.iherb.com/Weleda-Rosemary-Hair-...50-ml/8329?at=0 for betydelig lavere pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå