Gjest Gjest_Nygift_* Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Kommer snart til å legge min brudekjole ut for salg, den er hos renseriet nå. Det er broderier og perler på den, og et par steder har det løsnet noen tråder, selv om ingen av perlene har falt av. Bør jeg få dette fikset før jeg selger den? Eller gjør det ikke så mye? Det er nok enkelt å ordne for en fingernem person, men jeg tør ikke prøve meg selv. Kan jeg få gjort dette hos en sydame? Hva vil det i så fall koste?
leirbål Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Du bør få festet alt som er løsnet. Jeg ville ikke kjøpt en kjole med løse tråder og perler. Ja en skredder- sydame vil nok fikse dette greit. Tror ikke det blir så dyrt. Prisen må du nesten sjekke med skredderen, det er ikke lett for oss å vite hvor mye jobb det er uten å ha sett kjolen, og det er gjerne forskjell fra sted til sted også.
lilleGrethe Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Kanskje du har en fingernem mor/tante/venninne som kan gjøre dette for deg gratis eller billig? Jeg hadde gjerne gjort dette for en god venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå