Samsara Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Jeg prøvde meg på denne her om dagen, og joooo...vippene ble litt lengre, de ble litt buet, men i grunnen ikke akkurat så mye mer volum i. Av meg får den vel en 5 av foreløbig 6 mulige, fordi det enda ikke finnes noen 10'erprodukter på markedet. Hadde jeg hatt fake øyenvipper, hadde jeg ikke akkuat kastet dem til tross før innkjøpet.
Tusenfryd Skrevet 4. august 2003 #2 Skrevet 4. august 2003 Jeg har brukt den. Det var en god mascara, jada. Men rekleme lyver. Når skal vi lære det?
birgitte242 Skrevet 4. august 2003 #3 Skrevet 4. august 2003 Prisen tatt i betraktning, synes jeg at jeg fikk full valuta for pengene. Det er en av de mascaraene jeg har vært mest fornøyd med (-og jeg har prøvd MANGE!).
Malou Skrevet 5. august 2003 #4 Skrevet 5. august 2003 Synes den var vanskelig å legge pent og bare klumpet seg jeg. Havnet i søppelbøtta hos meg etter et par dagers bruk. Jennifer
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2003 #5 Skrevet 5. august 2003 Synes den var vanskelig å legge pent og bare klumpet seg jeg. Havnet i søppelbøtta hos meg etter et par dagers bruk. Jennifer Samme her! Clea
lidia Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Tror det kommer helt an på hva slags vipper man har i utganspunktet. For meg var dette en av de værste jeg har prøvd, kasta den nesten med en gang. En venninne av meg derimot, synes den er veldig bra. Hun har tette fine vipper fra før.
Samsara Skrevet 7. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2003 Jeg har ikke tette, fine vipper fra før, så jeg var veldig spent på volumeffekten, som selvsagt var den minst markante av effektene... Tror jammen jeg skal skrive en klage, og be de utvikle en bedre.
Lillebi Skrevet 10. august 2003 #8 Skrevet 10. august 2003 Den er lett å legge - og øynene mine virkelig stråler etterpå! Jeg har brukt den vannfaste i sommer - og jeg har følt meg så fresh på stranden! Den sitter bra, og jeg kommer til å kjøpe en til snart. Gir både volum og øker lengden uten å klumpe!
Gjest Ethereal Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Vel, meningene er tydeligvis delte... Personlig synes jeg Lash Architect er en av de aller verste mascaraene jeg har prøvd; den klumpet seg og drysset noe helt infernalsk. I kategorien billige mascaraer, holder jeg en knapp på L'Oreals Voluminousx4 og Maybellines Volum'Express.
xeyes Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 Vel, meningene er tydeligvis delte... Personlig synes jeg Lash Architect er en av de aller verste mascaraene jeg har prøvd; den klumpet seg og drysset noe helt infernalsk. Nemlig!
Gjest sunshine-t Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Jeg syntes personlig at Loreal sine mascaraer blir veldig klumpete og drysser etter bare en uke eller noe sånt. Og det er jo altfor dårlig. Men det er jo bare mitt syn,så. Håper du finner ut av det!
Lillebi Skrevet 12. august 2003 #13 Skrevet 12. august 2003 Jeg oppdaget nå at det var vannfast Intensifique fra L'Oreal jeg har brukt i sommer. Den er god! Lash arcitect derimot er jeg ikke så imponert over. Man må ha to lag, og det ser greit ut, men jeg vil aldri kjøpe den igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå