Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Sliter litt for tiden pga mann som har mistet store deler av inntekt pga finanskrise. Lurer på om det finnes et forslag til et budsjett sån at jeg kan se om jeg tenker rett i forhold til utgifter. Noen som vet?
Saphira Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Sliter litt for tiden pga mann som har mistet store deler av inntekt pga finanskrise. Lurer på om det finnes et forslag til et budsjett sån at jeg kan se om jeg tenker rett i forhold til utgifter. Noen som vet? http://forbrukerportalen.no/filearchive/Regnskapsbok_juster.pdf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Denne er jeg veldig fornøyd med. Gode tips, og de har også budsjettmaler man kan laste ned og bruke.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Denne er jeg veldig fornøyd med. Gode tips, og de har også budsjettmaler man kan laste ned og bruke. Øh.. nevermind. Vedkommende har forhåpentligvis fått orden på ting i løpet av et år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå