Gå til innhold

Gravid? halv strek?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er nå to dager over ikm.. og testet i går.. negativ.. så testet jeg tidlig i morges 04.40 ca. Den så negativ ut så jeg gikk bare å la meg igjen..

Når jeg stod opp igjen i 8.30 tiden, sjekket jeg testen igjen.. selfølgelig! :gjeiper: Da var det kommet en halv strek,, testen ser ut som en T. <streken var helt klar på ene kanten, men resten var veldig svakt... kan ikke se resten av krysset.. altså vidererføring av gravidstreken... hvis jeg legger godviljen til er det muligens en skyggestrek der nå.

Er helt forvirret her jeg nå.. Har aldri vert gravid før, eller fått postiv test før.. Men er veldig klar for å bli gavid..:-) Noen som har vert med på lignende? var du gravid d? eller er testen ødelagt...

Har kjøpt nye tester nå... skal jeg teste igjen???

Videoannonse
Annonse
Gjest Lhinn
Skrevet

hei :)

man sier vel at man ikke skal stole på tester som har ligget for lenge.

Ta en test til du, på morgenurin..det ville jeg gjort. også kjøp en digital test, da slipper du å tolke noen streker.

lykke til! :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar, Lhinn:-) Jeg tok en test nå.. den var også negativ :tristbla: Skjønner ingenting nå i hvertfall! Da er jeg nok ikke gravid da? Merkelig også fordi jeg har aldri vert så forsinket med mensen tidligere. Og jeg har ømme bryster, vondt i korsruyggen, stikking i høyre side, og er oftere sulten.. og blir litt kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. Det kjennes hele tiden ut som om tanta er på vei.. også har jeg hatt litt brun utflod.. ( beklager ekle detajler;-) hadde litt lyserødt på dopapiret i går..

Da kommer vel tanta da? Huff og huff.. jeg som var så klar!! :trist:

Gjest Gjest
Skrevet

Står jo i instruksjonene at man må lese av pinnen innen så og så mange minutter, for ellers kan man få en falsk positiv.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...