Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Har forstått det at det er mange kroner å spare på å handle via Ebay, og tenkte at jeg i den anledning kunne opprette en tråd her hvor de av dere som allerede er godt kjent med denne type handel kan dele sine erfaringer. Jeg er veldig interessert i å vite hva dere har kjøpt, hvor mye dere betalte, hvordan dere gjorde det med frakt og toll, og ikke minst hvilke Ebay-sider dere benyttet dere av. Negative erfaringer? Positive erfaringer?
Gullfia Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Her er en egen tråd om bruder på ebay:) Handle på Ebay
Isabel Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Har kjøpt en god del der MASSE penger å spare på å kjøpe feks silkebånd til pynt i feks kirke osv osv... Har kjøpt en del fine sommerfugler til pynt der. Og ikke minst nydelige brudepikekjoler!
Concertina Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har ikke handlet allverdens på Ebay til bryllupet, men kjøpte sløret mitt hos Valuveil, kostet 156 kr inkl porto. Kjapp levering og sløret er akkurat slik jeg ville ha http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> (for de som er nysgjerrige så er det dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå