Gjest ts Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Sletter dere alle vennene til ex'n deres(hvis dere er venner med dem) med en gang? For et herk....... skulle aldri blitt oppfunnet!
Betty77 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Er man fortsatt venner med noen er det kanskje ikke noen grunn til å slette de. Er man derimot ikke dette, men kjenner de kun gjennom sin x og ikke vil ha noe omgang med de hverken nå eller i fremtiden er det kanskje likesågreit å slette de. Man kan også gjøre det slik på fb at man kan la enkelte få en såkalt begrenset tilgang til profilen din.
MissStiles Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har fortsatt vennene til eksen min på fb. Eksen min og. Jeg har fortsatt litt kontakt med han ikke mye. De har ikke sletta meg heller så..
Gal_dame Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Hadde vel gjort det etterhvert om de var hans venner som eg egentlig ikkje hadde hatt noen kontakt med. Om det var folk eg og hadde prata med så hadde eg ikkje gjort det.
amyrlinn Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 (endret) jeg fikk grei beskjed av x'en å slette alle våres felles venner! slettet de jeg ikke har noe med å gjøre, og de jeg snakker med innimellom beholdt jeg. fikk en del pepper av x da, men det er da ikke opp til han hvilke venner jeg sakl ha på fb min tidligere x og jeg er gode venner fremdeles og har hverandre selvfølgelig på fb Endret 29. juli 2009 av amyrlinn
Gjest EmilyLane Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Har både eksen og alle vennene hans på facebook, og han har mine. Ser ikke problemet.
frk.strøken Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Har også x og hans (og mine) venner på FB. Hadde han bedt meg om å slette hans venner hadde jeg ikke brydd meg, han har da ikke noe med det. Og hva kan han gjøre?
Breakeven Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har fortsatt vennene hans, men ikke exen. Dette er fordi det er for vondt for meg, jeg trenger ikke se alle oppdateringene hans osv, kanskje jeg legger han til igjen i fremtiden når jeg er helt over han.
amyrlinn Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Hadde han bedt meg om å slette hans venner hadde jeg ikke brydd meg, han har da ikke noe med det. Og hva kan han gjøre? helt enig akkurat det jeg og tenkte
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Grunner for å ikke være på ansiktsboken fortsetter å strømme inn...
LitaPia Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Er ikke på facebook så ofte lengre.. men har slettet alle x`er og gamle flammer.. bryr meg ikke en døyt om hva de gjør i hverdagen. Felles venner ligger der ennå, men ikke folk jeg ikke har kontakt med.
angeleyes Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har eksen og hans venner på facebook enda. Det hender jeg snakker med dem, møter dem så slår jeg alltid av en prat osv. Derfor hadde det vært unaturlig å ikke fa den der. Hadde jeg ikke hatt noe kontakt med dem så kunne jeg funnet på og slette dem.
Gjest Cynthia Skrevet 30. juli 2009 #14 Skrevet 30. juli 2009 Sletter dere alle vennene til ex'n deres(hvis dere er venner med dem) med en gang? For et herk....... skulle aldri blitt oppfunnet! Jeg har bare fjernet ham på "in a relationship with" og beholdt ham som venn. Mulig at jeg fjerner ham helt etter hvert.
Gjest Gjest_Evita_* Skrevet 30. juli 2009 #15 Skrevet 30. juli 2009 Jeg måtte slette x`en min etter noen måneder.. Da han begynte å bli noe psykotisk over at forholdet var slutt. Har 8 felles venner fra skole, men det er det, jeg har slettet di som "tilhørte" hans vennekrets og jeg har fått mene venninner til å slette han, av den grunn at han kan komme inn på bilder hvis di hadde kommentert noen av bildene.. Jeg følte meg overvåket og det var grunnen
Jade Skrevet 30. juli 2009 #16 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Har venner av eksen(e) + noen av eksene på facebook. Heldigvis er ingen av de så barnslige at jeg ikke får beholde venner fått gjennom exer hverken på FB eller i virkeligheten Men har ikke ekser av venninner på Facebook hvor de er uvenner. Endret 30. juli 2009 av Jade
Ethereal Skrevet 30. juli 2009 #17 Skrevet 30. juli 2009 Nei, jeg passer på å ha dem der sånn at de kan se alt det stygge jeg skriver om eksen i status-feltet mitt, også tar jeg gjerne ekstra kontakt med eksens bestekompiser, med målet om å ligge med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå