Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LykkeKvinne
Skrevet

hei,

hvor stor sannsynlighet er å bli gravid selv om man har endometriose i urinblæren?

jeg er 35 år, og samboren min og jeg har prøvd å bli gravide i 3 år uten å lykkes. Skal til IVF i midten av september.

Setter pris på hvert svar.

LK

Videoannonse
Annonse
Gjest Blush
Skrevet

De aller fleste med endometriose blir gravide, men en del av oss trenger jo litt hjelp på veien.

Vi ble gravide på første IVF-forsøk, ca 3 mnd etter at jeg ble operert siste gang. Endometriose kan være med på å hindre at egget fester seg etter befruktning, derfor kan det være en fordel at det ikke er for lenge siden du har blitt operert og "rensket opp i". Ellers har jeg også hørt at noen får betennelsesdempende medisiner i forbindelse med forsøket, det skal også øke sjansene.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg var sen med å be om laparoskopi :sjenert:

Vi hadde 2 vanlige ivf og 2 fryseforsøk FØR jeg fikk Lap. Fjernet da Endometriose her og der...

Neste ivf ble jeg gravid men mistet etter en uke... Neste eggløsning jeg hadde ble jeg jammen gravid helt på egenhånd :strix: Håper bare spiren holder seg der inne nå :rødme:

Vi kunne ha spart oss for en del penger hvis eg hadde tatt Lap. tidligere hvertfall.. (siden vi har gått på privatklinikk)...

Gjest Gjest_lurifax_*
Skrevet

Jeg har også endometriose i urinblæren, og har mye plager med det. Må fjerne litt av den. Har fått kronisk uvi pga det, og har blod i urinen. Har du slike symptoner også? Jeg har hatt 2 ivf, men har ikke blitt gravid ennnå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...