kvinne25 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har kjøpt en 4hjuls barnevong fra netthandelen.no og lurer på om noen andre også som har gjort det? Jeg syns hjulene på barnevongnen er rare, de går skjeive. Lurer på om det er bare min som gjør det eller om andres også gjør det?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har kjøpt en 4hjuls barnevong fra netthandelen.no og lurer på om noen andre også som har gjort det? Jeg syns hjulene på barnevongnen er rare, de går skjeive. Lurer på om det er bare min som gjør det eller om andres også gjør det? Kjøpte på Gooba rett før dei gjekk konkurs. Hjula datt av under trilling, reklamerte på vogna og ville returnere den. Fekk beskjed om at dei klarte ikkje å handsame saka innen 2 dagar( eg skulle reise på ferie), og at vi skulle ta det att når eg kom heim. Etter ferien min fekk eg ikkje lenger svar på mail eller tlf med dei. Så eg har ei ubrukelig vogn liggande i garasja, og endte opp med å kjøpe meg ei ny simo vogn.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Het den barnevogna fra gooba bebe care? Trur det. Den er beige og svart på farge, og var også å få i blått. Det er ei kombivogn med softbag, lufthjul, vendbart handtak og regntrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå