Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

blir gaaaaal!!!!! Har sorte prikker eller hudormer om dere vil ja.. og da er det ikke snakk om et par på nesen, hele ansiktet er dekket! tett i tett i tett i tett.. De er ikke store, men mange altså.. Synes ikke så godt på avstand, men jeg kjenner jeg krymper meg dersom jeg må stå ansikt til ansikt og prate med folk.. det er så stygt! Noen som har noen gode råd? ER litt fortvilet og lei.. har vert plaget med disse i ganske mange år... Var også plaget med kviser før, men disse forsvant da jeg begynte på diane p-piller. Men ikke hudormene. Desverre. Så... noen råd..? :cry:

hilsen mia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev samme råd litt lenger her nede, menaltså "Biopur" fra Biotherm. Er en liten svamp med noe væske man smører på, og det er utrolig effektivt på sorte prikker og hudormer.

Koster ca 170,- kr, hvilket ikke er noen formue ¨når vi faktisk snakker om effektive merkevareprodukter. ;)

Gjest Jamila
Skrevet

Hvordan virker denne Biothermsaken, Samsara? Gjør den så prikkene blir borte, kommer de ut... fortell!

Jamila-har også sorte prikker på nesen :roll:

Gjest Vanessa
Skrevet

Jeg for min del har prøvd alt som tenkes kan. Noen sier at sorte prikker ikke går vekk, og det kan nok stemme i noen tilfeller. Selv vet jeg iallfall ikke hva mer jeg kan forsøke.

Men, det er jo ikke sikkert dette gjelder innskriveren her. Hvis du ikke allerede gjør det, bruk gode produkter som MD og Dermalogica, og gå gjerne til behandling hos hudpleier. Det gjør jeg, og selv om prikkene klamrer seg fast, er resten av huden blitt myk og fin. Ikke så verst det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...