Gjest gjest<3 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Herregud... er i sjokk... i dag er min 4 dager før IKM, og jeg klarte ikke la være.. fikk nettopp GRAVID. Det er ikke til å tro..Og mannen er ute å reisert! Tror ikke jeg klarer å vente til han kommer hjem.. Hva gjør jeg nå? jeg er i sjokk... hihi:)
Mayami Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer!!!! 4 dager før IKM?! Det var tidlig! Heldiggris... kos deg med nyhetenn/hemmeligheten din!
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hurra!!! Så gøy !!! Skulle likt å hørt stemmen din når han ringer, hvor lenge du klarer å holde deg "normal"
Gjest LykkeKvinne Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Heldiggris!!! :-) Gratulerer så mye!! jeg er også 4 dager før IKM men trenger ikke å teste.. føler på meg at tanta kommer snart :-(
Gjest gjest<3 Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 hadde ikke sjangs å vente jeg, måtte bare ringe han.. veide for og imot om jeg trodde han ville høre det pr tlf med en gang, eller om han ville få nyheten face 2 face, men ikke før om ett par dager. så.. vel, klarte som sagt ikke holde meg:P Responsen var litt halvhjertet, men han er nok i sjokk, og har lest flere innlegg derhvor mannen kanskje ikke har samme utgangspunkt slik som oss??? Ringte legen og fikk ikke time før 19aug.. det er lenge til.. Men regner med jeg kan anta at jeg faktisk er gravid???? testen var cb digital... Herregud... denne dagen på jobb har bare vært verdens lengste... Men tusen takk for lykkeønskninger! hi hi hi.. bare smiler jeg..
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 hadde ikke sjangs å vente jeg, måtte bare ringe han.. veide for og imot om jeg trodde han ville høre det pr tlf med en gang, eller om han ville få nyheten face 2 face, men ikke før om ett par dager. så.. vel, klarte som sagt ikke holde meg:P Responsen var litt halvhjertet, men han er nok i sjokk, og har lest flere innlegg derhvor mannen kanskje ikke har samme utgangspunkt slik som oss??? Ringte legen og fikk ikke time før 19aug.. det er lenge til.. Men regner med jeg kan anta at jeg faktisk er gravid???? testen var cb digital... Herregud... denne dagen på jobb har bare vært verdens lengste... Men tusen takk for lykkeønskninger! hi hi hi.. bare smiler jeg.. Jeg skjønner godt at du bare måtte ringe Hadde dere ikke planlagt det? I alle fall, det blir artig når han kommer hjem og han har fått tid til å tenke på det og venne seg til tanken, det er jo fryktelig stort. Herlig Nå må du bare kose deg masse i lykkerusen !!!
Gjest gjest<3 Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Jo... planlagt og planlagt.. litt sånn "jeg går ikke på pillene, ergo ting kan skje".Han ville ikke vite angående el osv fordi han fikk prestasjonsangst.. hehe:P Snakket med han nå igjen og han var veldig glad. Jeg har ikke helt forstått det.. det er jo så tidlig enda! Angster meg litt angående s.a osv, men ting får bare gå som det går. Har en litt ruskete familie historie, så får nok tidlig ul. Men.. nå må jeg bare koke sammen mange unnskyldninger og anlegge pokeransikt. Dette er helt rart... Lurer på når sjokket legger seg..
Noli Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Lurer på når sjokket legger seg.. Når ungen er 2-3 år vil jeg tippe? Gratulerer!
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Jo... planlagt og planlagt.. litt sånn "jeg går ikke på pillene, ergo ting kan skje".Han ville ikke vite angående el osv fordi han fikk prestasjonsangst.. hehe:P Snakket med han nå igjen og han var veldig glad. Jeg har ikke helt forstått det.. det er jo så tidlig enda! Angster meg litt angående s.a osv, men ting får bare gå som det går. Har en litt ruskete familie historie, så får nok tidlig ul. Men.. nå må jeg bare koke sammen mange unnskyldninger og anlegge pokeransikt. Dette er helt rart... Lurer på når sjokket legger seg.. Så gøy Tenk så heldige dere er!!! Jeg tror nok ikke sjokket gir seg på lenge enda, du har så mye spennende i vente Og det kommer til å gå helt fint, det tror jeg helt sikkert!!!
Gjest gjest<3 Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Når ungen er 2-3 år vil jeg tippe? Gratulerer! He he he , føles nesten litt slik nå ja, "woops! du er tenåring?mitt barn?når skjedde det montro.." hehe:P
Gjest gjest<3 Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Så gøy Tenk så heldige dere er!!! Jeg tror nok ikke sjokket gir seg på lenge enda, du har så mye spennende i vente Og det kommer til å gå helt fint, det tror jeg helt sikkert!!! *klem tilbake* :D Ja jeg håper det går bra selvfølgelig.. har en "god følelse".. Gleder meg så mye til samboern kommer hjem, håper han kommer fredag. Skal bli så godt å få snakket sammen litt ansikt til ansikt. Dagen i dag har vært lang.. En dere som har svart her, er dere prøvere, har dere barn fra før? erfaringer å komme med ? tenker så mye på når skal man si hva til hvem..( ikke enda selvfølgelig men.. når? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå