Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 det finnes noe som heter 2for1 hvilket betyr at man får ulike tilbud til prisen av en person. noen som har erfaring fra dette? hva er bakdelen? høres lissom for godt ut til å være sant. er veldig kritisk til å melde meg inn i slike ting, når det er virkelig for godt til å være sant. søkt litt på nett, men ikke funnet noe omtale www.2for1.no
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Hei! Jeg fikk ikke så mye ut av den nettsiden, men det jeg har fått med meg fra slike tilbud tidligere, er at det gjelder om den ene personen betaler fullpris, da går den andre gratis. Slik at det altså kan bli dyrere enn om begge får rabatter på annet vis. Men jeg vet som sagt ikke om det gjelder her.
Yummy_Mummy Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Det koster så vidt jeg husker en del penger å være medlem, så da skal man vel være ganske aktiv for at man skal få igjen for det? Dersom de har tilbud på ting som du uansett ville benyttet er det jo selvsagt greit, men dersom du benytter tilbudene for å bruke dem blir det jo dyrt.
Eliza Doalot Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Det koster så vidt jeg husker en del penger å være medlem, så da skal man vel være ganske aktiv for at man skal få igjen for det? Dersom de har tilbud på ting som du uansett ville benyttet er det jo selvsagt greit, men dersom du benytter tilbudene for å bruke dem blir det jo dyrt. Jeg vant et mendlemskap for en tid tilbake, og dette er mitt inntrykk også. Det er ikke så ofte jeg er ute å spiser eller reiser, og når jeg er det ønsker jeg gjerne å velge det stede jeg vil, uavhengig av hvor jeg får rabatt. Mht reieser tror jeg vel dessuten man kan få like billige turer ved å finne gode tilbud på nettet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Det er ikke så ofte jeg er ute å spiser eller reiser, og når jeg er det ønsker jeg gjerne å velge det stede jeg vil, uavhengig av hvor jeg får rabatt. Mht reieser tror jeg vel dessuten man kan få like billige turer ved å finne gode tilbud på nettet.
Yummy_Mummy Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Har man spist på en resturant er jo sjangsen for at vi går på samme plassen igjen og igjen overhengende =) Er det et problem? Nå begynner jeg å bli enig med gjest nr2: Snikreklame!
Eliza Doalot Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 2for1.no har jo mange flotte resturanter som de anbefaler som du neppe hadde vært på, er jo ikke bare besparelsen som er bra med dette produktet, medlemmene får jo lettere iniativ til å gå på nye steder, nordmenn er jo dårlig på sånt. Har man spist på en resturant er jo sjangsen for at vi går på samme plassen igjen og igjen overhengende =) Jeg vil påstå at jeg er relativt bevandret i restauranttilbudet i Oslo (jeg bor her) i allefall, og jeg er fullstendig kapabel til å finne ut hvor jeg vil spise uten 2for1s hjelp. Det er heller ikke ofte jeg går på samme restaurant til stadighet.
Smørblomsten Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg vant også et prøvemedlemsskap for noen mnd siden. Brukte bare EN gang, på restaurant i Oslo. De har ved en feil ikke trykket utløpsdatoen på kortet mitt, så nå lurer jeg på om jeg bare skal utnytte det og spise 2for1 en gang til Endret 20. august 2009 av Smørblomsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå