Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 hei, jeg er en jente på snart 15 år, jeg hadde ubeskyttet sex med en som snart er 17 år. Jeg gikk deretter dagen etter og kjøpte en pille som kalles Norlevo på apoteket. hun sa at vis jeg kastet opp innen en time måtte jeg komme til bake og kjøpe en til. jeg tok tabeletten og fikk bare litt vondt i hode. det er nå gått to døgn siden samleie og et døgn siden jeg tok pillen. jeg leste på norlevo pakken at mulige bivirkninger som er vanelige bivirkninger ( forekommer hos flere enn 1 person av 100 ): kvalme og brekninger, svimelhet, tetthet, hodepine, smerter i nedre del av magen, brystspenninger, forsinket menstrasjon, kraftig menstrasjon, diare og blødningsforstyrrelser. Jeg lurer på om pillen ikke virker siden jeg bare har hatt litt vondt i hode?! håper på svar! mvh beskymrett jente !! <3
lamajente_13 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Det er ikke noe sånn at bivirkningene er bevis på at pillen funker. Noen får bivirkninger, andre ikke. Jeg har ikke fått noe særlig bivirkninger av norlevo og jeg har ikke fått noen unger slengende ni måneder senere Så du trenger nok ikke bekymre deg
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 tusen takk får hjelpen.. det var en lettelse! første gang jeg tar slike piller. det kom så uventet osv ... så jeg ville bare være sikker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå