Pusen Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Kan meget høy produsering av utflod være andre ting enn kjønnssykdommer og annet æsjegreier? Kan det faktisk være naturlig, selv om det er forferdelig plagsomt? Det lukter skikkelig ille også! Siver liksom gjennom klærne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg vet at det er vanelig og få økt utflod når mann er gravid og har hørt om at det er mange som plages av å ha mye utflod uten at der noe sykdom eller u-normalt som ligger bak..... Vet også at man kan få noen tabeletter som skal hjelpe mot dette problemmet,det fikk venninnen min da hun gikk gravid i alle fall... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 22. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2002 Er ikke gravid. Dette har vært et problem lenge. Har hatt mensen normalt og regelmessig hele tiden. Trodde jeg hadde sopp og kjøpte Canesten. Tok først den man bare trenger å ta èn av. Så gikk det veldig bra en liten stund før det satte igang igjen... Tok da samme kur, men som holder i 5 dager. Gikk fint en stund igjen, men nå er "styrkene på frammars igjen". Må ta meg en tur til legen ass.... 4 partnere siden siste legebesøk (i fjor). Men det klør ikke i det hele tatt. Bare gørra liksom....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 Heia!!! Her har du et kjemperåd... Ta en tur til legen, for det er mulig at det kan være en infeksjon i livmoren... Jeg har hatt samme symptomene som deg, og jeg fikk vite at det var en infeksjon. Dette var ikke noe problem, jeg fikk tabletter, og det var over på 14 dager... Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Smiley: hadde du andre symptomer enn utfloden?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 22. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 22. april 2002 Nei, det bare flommer over og det lukter grusomt. Hjelp, det er så ufattelig ubehagelig og irriterende.......*snufs*1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-04-22 12:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 22. april 2002 #7 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg hadde samme problemet tidligere. Det luktet helt forferdelig - som fisk på en måte (som det lukter på brygga). Det var en helt uskyldig infeksjon i skjeden som ikke er smittsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 22. april 2002 #8 Del Skrevet 22. april 2002 tror du skal ta deg en tur til legen jeg.... Kan virke som en innfeksjon...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. april 2002 #9 Del Skrevet 22. april 2002 Det er også en sjans for at du kan ha en kjønnssykdom, og uansett hva det er så får du nok best hjelp til å bli kvitt problemet hos legen. Spesialist gynekolog, kan helt sikkert hjelpe deg ihvertfall! Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #10 Del Skrevet 22. april 2002 Kan høres ut som skjedekatarr.... har hatt det en gang, men husker ikke helt om jeg fikk tabletter.... Har du prøvd melkesyretabl?? tror de heter vivag eller noe, får kjøpt de på apoteket... Men en tur til legen er nok lurt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #11 Del Skrevet 23. april 2002 det kan være feil i bakterifloraen som følge av at du har dusjet FOR MYE (1!!!!!!!) og brukt for mye sepe. jeg har etter mange års trening, fått dette problemet. må ALLTID være forsiktig med å dusje og nesten aldri bruke sepe. legg frem symptonene på en skikkelig måte for legen og si at det IKKE er sopp, fordi du allerede har prøvd canesten. jeg finn resept på noe kraftige greier som forsåvidt har hjulpet, forsåvidt fordi jeg fremdeles ikke kan frike ut i dusjen og det vil jeg aldri kunne. jeg må i tillegg holde meg unna melkeprodukter, sjokolade, gjærbakst mm. jeg spiser jo noe selvfølgelig, men prøver å være forsiktig. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #12 Del Skrevet 6. mai 2002 mer eller mindre utflod, både gul, hvit og rosa er helt ufarlig så lenge det ikke lukter vondt. Jeg annbefaler deg å ta en tur til ligen, vond lukt er tegn på at noe er galt (infeksjon osv) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #13 Del Skrevet 6. mai 2002 Har infeksjonen av og til smerte symptoner i eggstokkene? Jeg har gult gørr som ikke klør nesten hver dag, siden jul.. Og det lukter ikke fisk, men moskus () Og så har jeg av og til smerter i eggsokkene.. Plagsomt. Noe man får uten resept, som jeg kan begynne med? Btw. Noen registrerte her inne som er lege? Karen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mai 2002 #14 Del Skrevet 6. mai 2002 smerter i eggstokkene? er ikke klamydia da? det kan jo gi betennelse i livmoren og tette igjen eggstokkene. Ellers så er illeluktende utflod ofte bakteriell vaginose. Det kan hjelpe med vivag dersom en ikke er så hardt angrepet. Hvis det ikke forsvinner da, så kan man få tabletter hos legen. Vivag er uansett fint å bruke etter menstruasjon, en kapsel eller to gjør ingen skade! Opprettholder melkesyrebalansen og holder sopp og BV borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå