MarianneE Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 ....skulle hun utføre en B.J. på sin mann, og tok litt kald drikke i munnen sin først. Reaksjonen lot seg ikke vente på, og den var meget positiv! Hmm.....om mann bytter på kaldt og varm drikke.... hmmm..... det hadde kanskje vært noe? Anbefales gjør det ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Isbit anbefales! Og en kopp te e.l. så kan du bytte på varmt og iskaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 ...slike kvinner det vil gamle Norge ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 unnskyld meg men hva er en BJ for noe???????????? Jeg er tydligvis helt grønn på området :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Thanks for sharing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 BJ = blow job Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 BJ = blow job Pokker, og så vi som har trodd at det var breast jiggle! Jaja, da blir det på'n igjen senere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg synes det er morsommere å kalle det "blåse jobb". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 hei jeg er også forvirret, hvor blåser dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Er jo HAN som blåser - blåser i jobben jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Anbefaler BJ´s med honning, musserende vin (og jordbær), sjokoladepålegg eller hva som helst annet dere er spesielt glad i, jenter. Alt for å variere Men, det spørs om feks. makrell i tomat slår an særlig hos den bedre halvdel, så ta litt hensyn (det er morsomst når du overrasker nemlig!) Ja, ja - ikke for det, hva gjør han ikke for å få litt "omsorg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Drikke for å regulere temp. til nytelse! Ja den var ny! =) Hmm...hva kan menn gjøre for oss da? Jeg ville IKKE likt å bli smørt inn i makrell i tomat. URK! Og den lukten da! Fyttegrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg synes det er morsommere å kalle det "blåse jobb". Da vil jeg tro at resultatet blir litt anderledes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 6. august 2003 #14 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg synes det er morsommere å kalle det "blåse jobb". Støvsugerjobb? Eller håndviftejobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå