Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Undre
Skrevet

Hei alle sammen:)

jeg lurte på om noen her inne vet hva en sang på tv3 heter. Den spilles når Paris Hilton-bff, reklamen går. Det er en kvinnelig vokalist. Og hun synger noe med "papa, papa, loves me" (eller noe) Har søkt overalt, men mulig jeg har hørt teksten helt feil. Hadde blitt så glad hvis noen vet dette, holder på å bli tullete:/

Videoannonse
Annonse
Gjest undre
Skrevet
Hei alle sammen:)

jeg lurte på om noen her inne vet hva en sang på tv3 heter. Den spilles når Paris Hilton-bff, reklamen går. Det er en kvinnelig vokalist. Og hun synger noe med "papa, papa, loves me" (eller noe) Har søkt overalt, men mulig jeg har hørt teksten helt feil. Hadde blitt så glad hvis noen vet dette, holder på å bli tullete:/

hmm...gikk nettopp..Høres ut som hun synger papa,papa roxy.. ingen som vet altså? :)

Gjest Gjest_Annette_*
Skrevet
hmm...gikk nettopp..Høres ut som hun synger papa,papa roxy.. ingen som vet altså? :)

Paparazzi ;-)

Hehe... lurte nemlig på det samme. Fått skikkelig dilla på den sagen etter reklamen. Søkte på google for å finne den, og kom til denne tråden :o)) Men inten hjelp å finne her gitt, så måtte finne utav det sjøl... Og jammen, BLINK :o)

Det er Lady Gaga med Paparazzi

http://www.youtube.com/watch?v=b-EN4-QVbpQ

Ingen årsak :gjeiper:

Gjest undre
Skrevet
Paparazzi ;-)

Hehe... lurte nemlig på det samme. Fått skikkelig dilla på den sagen etter reklamen. Søkte på google for å finne den, og kom til denne tråden :o)) Men inten hjelp å finne her gitt, så måtte finne utav det sjøl... Og jammen, BLINK :o)

Det er Lady Gaga med Paparazzi

http://www.youtube.com/watch?v=b-EN4-QVbpQ

Ingen årsak :gjeiper:

tusen takk for svar Annette!

Jeg fant ut av det selv i går etter å ha hørt på teksten og søkt opp, og ble så glad!

Tv-kanalene burde ha en liten tekst når de spiller reklamer, gjør det litt enklere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...