Gå til innhold

Leie lokale i Bærum

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ampilified_*
Skrevet

Hei! Jeg trenger å leie et lokale, hvor jeg skal feire bursdagen min.

Tenker rundt 50 gjester, stiller med kaker og gjester tar med egen drikke.

Har noen no tips? Vil ha det i Bærum, trenger ikke være fint, men billig(!!!). evt lett tilgjengelig fra Bærum.

tusen takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bærusgjesten
Skrevet

Tja, hva med Lijordet gjestehus eller hva det heter? Det ser ut som et enekelt festlokale på utsiden og igger akkurat i dumpen på Lijordet på den øvre delen av Jar (mot Østerås) hvis du er så kjent.

Eller så er jo Bærums verk veldig fint,da! Nydelige omgivelser. Søstern min hadde bryllupet sitt der etter å ha blitt viet i Hasum krk.

Er du villig til å betale en del, arrangeres det jo bryllup på Haga restaurant på golfbanen der da. Der er det jo også veldig pent. Også er det jo veldig nærme haslum hvis det er der dere skal vies...

Ellers har jeg vært på arrangement på Høvik i et lokale ved sjøen der. Husker ikke akkurat hva huset het, men det er vel ikke så mange av dem man kan leie der nede. Da var vi ca 200 stk, og jeg synes det ble litt "noisy" da det kanskje er litt lavt under taket der. Jeg vet ikke - verdt å sjekke ut=)

Jeg er også nysgjerrig på steder det går an å ha bryllupsfest i Bærum, da jeg har veldig lyst til å gifte meg på hjemstedet mitt =)

Gjest Bærumsgjesten
Skrevet

Obs- bursdag ja, ikke bryllup :sjenert: Skjønner ikke hvorfor jeg er så besatt av dette om dagen hehe - sorry! :ler:

Skrevet

Båtsportens Hus på Kalvøya.

Gjest Gjest
Skrevet

emma gjestehus/emma er også veldig greit lokale og det er mulighet for å leie overnatting til alle gjester i huset ved sidenav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...