Gå til innhold

Klokkeslett for vielsen

Når er deres vielse?  

1. 1. Når er deres vielse?

• - 12.00
      3
    • 12.01 - 13.00
      6
    • 13.01 - 14.00
      19
    • 14.01 - 15.00
      21
    • 15.01 - 16.00
      9
    • 16.01 -
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er;

Når på dagen skal dere ha vielsen?

(Liten undersøkelse før vi bestemmer oss)

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss kl 1400.

Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Vi gifter oss også kl. 14.00.

Skrevet

Vi gifter oss 31 desember 2003 kl 14:00

Skrevet

Vi gifter oss kl 13.00. Vinterbryllup så vi må ha tidlig vielse hvis vi vil ta bilder ute før det blir mørkt.

Skrevet

Vi hadde vielsen vår klokken 11.30. Mange synes nok det er veldig tidlig, men bi er kjempeglade for at vi fikk ha de så tidlig og vi synes det var innmari deilig å starte den store begivenheten allerede fra formiddagen av!

Skrevet

Klokken 14. Akkurat passe - ikke for tidlig, ikke for sent.

Skrevet

Vi gifter oss 24.04.2004 kl halv fire!!!!Kul dato!! :briller:

Skrevet

Vi gifter oss kl. 16:00.

Da vi bestilte var det allerede to bryllup den dagen, så det var det eneste ledige tidspunktet. Så en måned før bryllupet fikk vi vite at begge de som skulle gifte seg den dagen hadde flyttet/avbestilt. Dermed kunne vi ha vielsen tidligere, men hele resten av dagen var lagt opp etter dette klokkeslettet så vi valgte å beholde det.

Skal ta blidene før selve vielsen, slik at middagen ikke kommer i gang alt for sent.

Skrevet

14.30 er dessverre tidligste tidspunkt man kan velge i vår kirke. Jeg ville ha valgt 13 eller 13.30 hvis jeg kunne, så resten av dagen ikke blir så slag-i-slag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi blir viet 1530. deretter er det fotografering så middag kl 1830. Det var dette vi ønsket, for da ble ikke dagen så alt for lang for gjestene og oss. Syns det er deilig å kunne sove til 0900 slappe av i mange timer med mine forlovere frisør, frokost champagne etc.....Kommer ikke til å være helt skutt på slutten av kvelden heller. Hva gjør dere andre med gjestene mellom vielse og middag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...