Rampolina Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg kjøpte en mobil forrige lørdag som ble kaputt! Leverte den på lørdag som var, altså en uke etter. Da hadde de ikke flere inne av samme typen så jeg endte opp med en annen mobil, et helt annet merke. Men jeg er langt fra fornøyd med denne telefonen, det er en touch og jeg knoter så himla at jeg omtrent ikke gidder å svare på meldinger eller noe. Irriterende - dog godt for regningen :/ Men i allefall; jeg har hatt mobilen siden lørdag. Kan jeg bruke angreretten eller noe i den duren? Rampolina :o)
Gjest Iah Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Angrerett har man i utgangspunktet ikke når man handler i butikk, men noen kjeder operere med åpnet kjøp. Elkjøp er den eneste jeg kommer på i farta.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 åpent kjøp gjelder ikke på mobiltelefoner...
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Stemmer, Elkjøp gir ikke 30 dagers åpent kjøp på mobiltelefoner. Det tror jeg ingen andre gjør heller. Du må nok bare beholde den.
vesla86 Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Du kan jo alltids ringe/dra til butikken og forklare problemet. Kanskje de lar deg bytte den, men vær klar over at du ikke har krav på noe.
Yummy_Mummy Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg ville prøvd, tross alt ville du vel egentlig bare få en ny av den telefonen du hadde. Men dersom det ikke går kan du prøve å selge den finn f.eks. Riktignok blir det vel med litt tap, men noe er vel bedre enn ingenting.
storesøs Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Jeg kjøpte en mobil forrige lørdag som ble kaputt! Leverte den på lørdag som var, altså en uke etter. Da hadde de ikke flere inne av samme typen så jeg endte opp med en annen mobil, et helt annet merke. Men jeg er langt fra fornøyd med denne telefonen, det er en touch og jeg knoter så himla at jeg omtrent ikke gidder å svare på meldinger eller noe. Irriterende - dog godt for regningen :/ Men i allefall; jeg har hatt mobilen siden lørdag. Kan jeg bruke angreretten eller noe i den duren? Rampolina :o) Hvis du bestemmer deg for å beholde den, eller du ikke får bytta så kan du trøste deg med at man venner seg fort til ny tlf...Går ikke mange ukene før du har glemt hvordan alt var på den gamle. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå