Gjest lillelady Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i gode sminkekoster som ikke er så dyre? Jeg trenger mange koster, og synes ofte at gode koster koster for mye. Det er også en fordel om de ikke er så lange at de får plass i sminkepungen. Hvor kjøper dere koster, og hva koster de?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i gode sminkekoster som ikke er så dyre? Jeg trenger mange koster, og synes ofte at gode koster koster for mye. Det er også en fordel om de ikke er så lange at de får plass i sminkepungen. Hvor kjøper dere koster, og hva koster de? Everydayminerals.com, under 100 kr per kost vil jeg tro. Og i det lange løp er det billigere med koster som holder. Rougekosten jeg bruker er et impulskjøp fra The Body Shop, koster litt mer der, og jeg liker EM bedre, men får så være - slapp porto. Øyenskyggekosten min skulle jeg gjort mye for å finne ut merket på, den er fantastisk.. kjøpte den med et eller annet superbillig øyenskyggesett for kanskje ti år siden. Argh. Og den er bare rundt 3 cm lang. Men hva med å google litt? Finne "reisesett" med sminkekoster? Vil tro de fleste stedene de faktisk selger koster individuelt (og ikke i sett med sminke) faktisk har en grunn til det, sånn.. naive meg tror ingen selger møkkakoster på store nettsider til hundre kroner per stk. *Ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå