Gjest Guttegjeng Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hei alle sammen =) Er en guttegjeng på 21/22 som skal backpacke i Europa og Asia. Det har seg sånn at vi har et "pauseland" der vi stopper en stund, skal ligge på fint hotell og feriere litt ekstra. Ingen av oss er charterturister og vi elsker noe nytt... derfor tenkte vi Serbia?? Noen som har vært der? Vi tenkte Beograd (hovedstaden) men er åpen for forslag til andre byer verdt å besøke??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg var i Beograd for noen år siden, da var det fortsatt ganske ødelagt etter NATO-bombingen. Byen er stort sett hyggelig, en del ting å se/gjøre, vennlige mennesker og ok prisnivå. God mat! Det er vel ikke heeelt byen for fancy hotell, tror jeg, men dere kan jo prøve? Hvis dere skal reise rundt på Balkan bør dere sjekke transportmulighetene. Da jeg var der gikk det bare tog fra Beograd til serbisk del av Bosnia, for eksempel. Tog Beograd-Sarajevo fantes ikke, og bussturen var lettere ubehagelig, for å si det mildt.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har bare vært i Serbia og Montenegro før delingen, i Montenegrodelen. Der var det i hvert fall veldig fint. Flott natur både i fjellet og langs kysten.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Når skal dere reise? Har ikke vert der enda, men har litt innside informasjon Ville lagt opp til en kjapp stopp i Novi Sad. Så er det jo alltid ett spørsmål om hva dere faktisk ønsker å oppleve på reisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå