Gå til innhold

Spesiell brudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

Jeg har fått en idé om at jeg vil ha en litt spesiell brudekjole. Den skal være hvit med røde detaljer. F.eks. med rødt blomsterbroderi på toppen og nederst på skjørtet og kanskje røde stropper, evt. et rødt, gjennomsiktig sjal. Vi er begge glade i rødt når det gjelder både klær og interiør, og selv synes jeg ikke at jeg kler hvitt noe særlig. Jeg blir fort blek og blass i hvitt og beige, jeg er blond og blek... Samtidig har han sagt at han drømmer om å se meg i en hvit kjole, og han er litt tradisjonell av seg. Dette vil jeg ikke diskutere med ham eller noen andre jeg kjenner, derfor spør jeg dere her, som ikke kjenner meg: Tror dere at han vil like at jeg har en sånn kjole? Eller vil han bli skuffet over at jeg ikke er i rent hvitt? Jeg vil jo gjerne at han skal bli positivt overrasket - ikke negativt.

Jeg har to eksempler her:

http://www.divax.no/product.asp?product=1548

http://www.lykkelitensola.no/brudekjoler.html (nr. 4)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, gurimalla! Han blir nok ikke skuffa. De kjolene du viser som eksempel er jo rålekre! Likte spesielt godt den første!

Skrevet

Begge to var lekre kjoler. Blir han ikke stolt av deg i en slik kjole, kan han bare ha det så godt.

Gjest Cupcakes
Skrevet

nei det tror jeg så abosultt han ikke blir, de er jo praktisk talt å regne som hvite! :) den første var utrolig lekker! fikk lyst på den selv en vakker dag jeg :jepp:

hvis jeg var deg hadde jeg valgt en sånn type kjole, det er jo mest hvit på den men med noen skikkelig lekre detaljer som kan være farge temaet deres uten at han vet at du har det på kjolen før han ser deg :lur:

Skrevet

Jeg har en nydelig hvit og rød kjole!

Og jeg erkjempe fornøyd. Mye penere med litt farge/kontrast enn helt hvit synes jeg. Og er mannen din også glad i rødt burde jo det være perfekt

Her er ett bilde av min kjole

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Skrevet

Kjole2 var Ok, verken mer eller mindre.

Kjole1....

Vakker! Rett og slett vakker!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

jeg har en brudekjole med røde detaljer den er ikke så ulik den du hadde nummer 1 på bildet.på min så går det en rød silketråd på sjørtet og bak på det lille slepet ,det er formet som et timeglass bak og den er kjempefin jeg heller ser ikke for meg den typiske bruden....jeg får ikke til å legge ut bilde desverre....

Skrevet

Jeg har aldri synes kjoler med farge er noe fint, men den første kjolen du viser der er helt nydelig! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg hadde den første kjolen du viste frem! :D Bare at mine detaljer var i svart ;)

Mannen visste ikke noe om hvordan kjolen så ut, og han ble nesten "lamslått" (hans egne ord) over hvor nydelig kjolen var :)

Og jeg har fått så mange komplimenter over den kjolen at det er helt sykt! :rødme:

Bare et tips, sjekk ebay... Der selger de den kjolen til en myyyye biligere penge... (Jeg fikk min for ni kroner og femti øre, skreddersydd i ekte silke... )

(Edit; bilder av kjolen jeg hadde, kan du finne her )

Endret av Phineas
Gjest in love with red
Skrevet

Den første var bare lekker :)

Jeg elsker også rødt og vil også ha det på min kjole når den dagen kommer. Jeg liker kjoler som er veldig enkle, ikke puffy/bløtkakekjoler.. Så det jeg har tenkt å gjøre er å ha et rødt bånd i livet, en rød gerbra i håret og en rød gerbra som crosage på handen. Er ikke så stor fan av blomsterbukett, så da fant jeg ut at en crosage var ei bra løsning :)

Skrevet

Den første kjolen var kjempelekker, samboern din er gal hvis han blir skuffet over å se deg i den! Go for it!

Gjest Gjest
Skrevet

Den første kjolen var nydelig! Dersom han er som mange andre menn, kan han sikkert ikke se for seg noe annet enn en typisk, tradisjonell kjole uansett, husk at menn som regel ikke vet hva som finnes av kjoler osv. Han kommer helt sikker til å synes at en kjole med røde detaljer er fint, spesielt hvis du føler deg vel og det synes! Jeg hadde ikke hvit kjole i mitt bryllup, og mannen syns jeg var kjempefin. Fikk mange kommentarer om at den var "typisk meg" :) Og det var jo målet, ville jo se ut som meg selv ;)

En venninne av meg hadde rød topp og hvitt skjørt (todelt brudekjole) da hun giftet seg, og brudebildene er helt nydelige! Fotografen trakk frem rødfargen i kjolen og brudebuketten og dempet alle andre farger - kjempestilig! Et lite tips ;)

Skrevet

Begge kjolene er kjempefine, men jeg anbefaler at du leser igjennom betingelsene DivaX har, bl.a. ansvarsfraskrivelsen de har, samt kostnader de har for tilpassing, og at du ikke har angrerett på bestillingsvarer med mindre det er noe de har på lager fra før.

Jeg vurderte å kjøpe derfra, men siden de ikke ville garantere at jeg fikk den fargen/mønsteret som var på bildet, så ble jeg noe betenkt.

Men det er nydelige kjoler likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...