Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny rettetang/slettetang. Har pleid å kjøpe ganske rimelige tidligere, blant annet den som kom på tredje plass eller noe på Kvinneguidens test for litt siden, men den var rett og slett utrolig dårlig. Nå har jeg tenkt å bruke litt penger på en god en, men vil selvfølgelig ikke bruke helt unødvendig mye penger heller.

Håret mitt er mer bølgete enn krøllete, men det er veldig, veldig tykt. Av erfaring vet jeg at det er de tynne rettetengene som funker best på mitt hår (ikke tynt med tanke på arealet på de kjeramiske platene, men tynt i høyden på både øvre og nedre klypegreie. Kjekt med en som bruker forholdsvis kort tid på å varmes opp også.

Har noen av dere tips til en god rettetang til en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg er superfornøyd med ghd, men den er relativt dyr...

Skrevet

Enig med Gjest_Stine_* :) Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Støtter svarene om GHD ovenfor. De bruker kort tid på å varmes opp.

Du kan stikke innom en frisørsalong der de selger GHD og spørre om du kan få teste på håret ditt før du evt. kjøper. Oversikt over salonger som selger GHD finner du her. Ellers kan du lese litt om produktene deres her.

Gjest Euforia
Skrevet

GHD er best, men OBH Nordica har også mange bra. Kjæresten min har Bjørn Axen Tools Straightener Heat Control, og den funker perfekt. :) Dessuten er sistnevnte mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...