Gjest Gjest_anette_* Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Kan noen fortelle meg hva symptomene for lavt jernnivå er? Jeg blør neseblod og svimler hele tiden...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1059 Jeg ville tatt en tur til legen! Dette er symptomer som kan skyldes flere ting, og det er nødvendig med blodprøver for å fastslå eller avkrefte jernmangel og andre vitamin/mineralmangler.
Gjest Miam Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har hatt ekstremt lavt jernlager lenge, og blant symptomene var voldsom trøtthet (les: jeg kunne godt legge meg i 9-tiden hver dag), mye forkjølet, lett for å bli syk generelt, hodepine, og slapphet. Det som gjorde at jeg gikk til legen var at jeg hadde hatt influensa mange ganger i løpet av et halvår, og at jeg var kjempetrøtt og sliten. Håper du finner ut av det Sterke jerntabletter gjorde susen forresten!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Lavt jern nivå i seg selv gir ingen symptomer. Men lav HB som følge av lite jern gir tretthet og svimmelhet. Samt at man lettere blir syk. Har selv kroninsk lav ferretin (jerninnhold) og merker ingenting. Blir det svært lavt, blir jeg lettere syk enn normalt (så og si ikke syk).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå