momo Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har sett på disse to laptoppene Acer Aspire One D250 10.1 ASUS Eee PC 1101HA 11,6 Og lurer på om det er noen som har peiling der ute som anbefaller noen av de? Selv har jeg ikke peiling, men vil jo gjerne ha den som er best.
plosiv Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har veldig gode erfaringer med Acer, men ingen erfaring med Asus. Så alt jeg kan si er at jeg er superfornøyd med min Acer. :-)
Gjest strykebrett Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Din side hadde en test av diverseminibærbare for en stund siden. Har selv den som vant testen og er kjempefornøyd, men du kan jo se litt på hva som passser til ditt behov. Link her
Zzyzx Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har veldig gode erfaringer med Acer, men ingen erfaring med Asus. Så alt jeg kan si er at jeg er superfornøyd med min Acer. :-) Her er det helt motsatt. Jeg kan jo bidra til å gjøre forvirringen større ved å linke til Kompletts tilbud på en HP mini-pc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=439616 Billig, men jeg vet lite om den. Tilbudet varer ut uka.
Malina Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg har en Acer aspire one med xp, og er veldig fornøyd. Eneste minuset er dårlig batteritid, men det er det på alle bærbare vil jeg tro. Jeg kjøpte bare et ekstra batteri som jeg har med når jeg er ute å reiser. Ellers er det bare positivt, fin å se på er den også edit: skriveleif Endret 29. juli 2009 av Malina
ejoty Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har Asus Eee 1000HE og er veldig fornøyd med den. God batteritid på den. Har aldri prøvd Acer selv, men har bekjente som har hatt litt problemer med sine Acer- PC'er.
Snill Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Acer Aspire One D250 10.1 Lite (norsk) info å finne om denne, som ikke er fra nettbutikker. ASUS Eee PC 1101HA 11,6 Veldig bra batteritid visst nok: "Batterialternativene er et seks- og et nicellers batteri. Førstnevnte varer i 9.5timer mens nicelleren klarer 11 timer, maks. " (sist i artikkelen). Jeg har derimot sett at det ikke er mulig å sette inn mer minne i denne, noe som kunne vært aktuelt siden 1GB er i minste laget...kanskje. Påstanden er i alle fall at 1GB er for lite med Windows 7, mens med XP vil du nok klare deg (selv om 2GB er å foretrekke). Du kan heller ikke bytte batteri selv i denne, dvs. dersom du vil ha ekstra batteri for økt bruksradius, eller om du vil ta ut batteriet for å spare det når du er tilkoblet strøm, så er altså ikke det mulig. Anbefaler at du kikker innom diskusjon.no og kanskje spør samme spørmål der. Link til forumet "Hjelp til kjøp/salg av PC". Her får du, eller finner du, garantert bedre svar enn i dette forumet.
mustapippuri Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har Asus Eee 1000HE og er veldig fornøyd med den. God batteritid på den. Også meget fornøyd med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå