Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hvor ofte lakkerer du neglene ? Vilken farge og hvordan ser de ut ?
Gjest jåla Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg føler meg naken om jeg ikke har lakkert neglene røde.Derfor lakkerer jeg minimum 1 gang i uka. Om de ikke er lakket syns jeg det er ekkelt å vise hendene og prøver faktisk å skjule dem mest mulig. Sånn er det om jeg ikke har ørepynt i ørene også, haha. Anyway, jeg syns det vakreste som finnes er damer/piker med røde negler. Det er så elegant, klassiskt og feminint. Uansett hvordan du ser ut så blir alt penere med røde negler. Og gjerne lange negler. Naturlige er et pluss pluss. Å bite negler skal vissnok være som å slikke toalettskålen så derfor har jeg sluttet med det for lenge siden. Nå vil jeg ha laaange negler, som alltid skal være lakkert og stelt pent med. Jeg lakker også tåneglene røde. Jeg liker også at leppene og neglene matcher og evt. tilbehør som belte, smykker osv.
Telys Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg lakker neglene 2-3 ganger i måneden. Jeg bruker mest fransk manikyr,men har også valgs sort i det siste. Den største grunnen til jeg lakker er at jeg før slet jeg med biting av negler,og det frister ikke når jeg har neglelakk og neglene ser bra ut
Vera Vinge Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 De siste månedene har de stort sett vært lakkert hele tiden, men vanligvis går jeg noen dager uten lakk etter at jeg har fjernet den forrige. Nå for tiden går det i fersken, rosafarger og rødfarger. Lar de mørkeste tonene hvile til høsten. Bruker helt lyserosa lakk innimellom også, men syns det er spesielt morsomt å ha gøyale negler om sommeren. Lakker også tåneglene.
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er neglelakkelsker og lakkerer neglene ca 2 ganger i uken.
GodsChild Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Ca 1 gang i uka. Bruker som regel en lyserosa lakk med et lag blank oppaa.
GlaJenta88 Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ca 1 gang i uka/annenhver uke. Dette kommer litt an på formen og sånn. Da tar jeg riktignok full manikyr da. Men filing, håndkrem osv. Negler Ligner litt på dette kanskje. Ca sånn lengde i alle fall. Pleier ikke egentlig å ta fransk, for jeg liker neglene litt rundere ikke rette. Normalt sett så går det egentlig i klarlakk og vanlige baser, men det hender også at jeg bruker røde nyanser. Endret 31. juli 2009 av GlaJenta88
Babyrus Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Almost never, men foretrekker litt mellom-lange negler i litt rosa-aktig farge med hvitt på tuppen slik at det ser naturlig ut. Lausnegler når jeg har behov. Noen ganger lakker jeg neglene for å freshe opp antrekket med f.eks lilla, sort eller lightpink.
-Solsikken- Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Når jeg føler for det, eller hvis jeg skal noe spesielt, fortrinnsvis på sommeren. Foretrekker lyse farger, eventuelt knallfarger for variasjonens skyld, men det går helst i rosa/fersken/perle/etc etc
Gjest Kristin U Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 Har ikke klippet neglene mine siden jeg var ti! Bruker bare negefil, og ikke en sånn metall sak, nei, fy, de kommer ikke nær neglene mine. Jeg takler ikke når neglene er flisete og ujevne. Jeg har lilla negler for øyeblikket, men det går ofte i rødt eller svart, men den svarte tørker så sakte. Aldri prøvd fake negler og det skal jeg heller aldri gjøre, har ganske sterke negler selv. Føler meg helt handikappa uten lange negler og som oftest er de nylakket.
FantasDick Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Neglene mine har alltid fransk manikyr, så jeg lakker dem ca. 1 gang i uka - da begynner lakken å bli litt stygg. Bruker alltid lys rosa som lakk på selve neglen.
Gal_dame Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Hvor ofte lakkerer du neglene ? Vilken farge og hvordan ser de ut ? Kanskje noen få ganger i året, når eg kjeder meg hender det eg lakkerer neglene. Er ikkje direkte flink til å kline på lakken, klarer ALLTID få på huden (eller buksene mine). Kjøpe sjeldent neglelakk, men gjør det når eg kommer på det, siden mine tørker ut og klumper seg siden de ikkje blir brukt. Har kortklipte negler (kan ikkje fordra ha lange negler fordi eg er ekspert på å knekke neglene). Bruker som oftest mørke farger; svart, mørk mørk blå, mørk blå med glitter i, eller gjennomsiktig...
Gjest Sparer Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Jeg var mye flinkere til å stelle med neglene mine før, da de var lange og pene. Da hadde jeg som oftest på neglelakk. Nå prøver jeg å få tilbake den gamle lengden på neglene, men det er ikke like lett som det var. Jeg elsker rød neglelakk. Det så elegant og feminint. Jeg savner virkelig neglene mine...
Pomeline Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Lakkerer neglene når jeg føler for det og husker det (som regel annenhver uke/hver 3). Pleier å lage fransk manikyr, men er ikke alltid jeg gidder siden det tar litt tid. Da går jeg heller for en lyserosa variant
Gjest gjest24 Skrevet 29. august 2009 #15 Skrevet 29. august 2009 Lakerer dem ca anna hver dag, kommer ann på dagshumøret og på ka æ har på mæ Negelakk e en must i min hverdag :D Går aldri uten negelakk.
Gjest Euforia Skrevet 30. august 2009 #16 Skrevet 30. august 2009 Ca. én gang i uka. Har nesten alltid blanke negler, men i det siste har jeg hatt røde, noe kjæresten min ikke ble så begeistret over, så nå er de blanke igjen.
Søtpotita Skrevet 30. august 2009 #17 Skrevet 30. august 2009 Har heilt korte neglar og ofte neglelakk. Tykkjer at raud neglelakker finast.
Gjest red devil Skrevet 9. september 2009 #18 Skrevet 9. september 2009 Liker røde negler. Har det akkurat nå. Er ikke ofte jeg går uten neilelakk Lakkerer nok 2 ganger i uka vanligvis.
Essie_ Skrevet 9. september 2009 #19 Skrevet 9. september 2009 Ca 1 gang i uka, oftest med blank lakk.
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 9. september 2009 #20 Skrevet 9. september 2009 Har klippet neglene ned fra ca. 1 cm til 2 mm. Bruker O.P.I. neglelakk i beige. Varer i ca. 2 uker av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå