Gå til innhold

Gmail - varsel om nye mailer i messenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Tidligere brukte jeg hotmail og når det kom nye mailer vistes det i Windows Live messenger. Nå har jeg gått over Gmail og har også opprettet ny messengerprofil med den samme adressen, men nå kommer det ikke noe varsel om nye mailer i messenger lenger.

Er det noe jeg kan gjøre eller "snakker" ikke Windows Live messenger og Gmail sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er ikke noe du kan gjøre

...om du vil bruke Windows Live Messenger.

Selv bruker jeg derimot aMSN (som er Mac-MSN) og den fungerer på akkurat samme måten. Kanskje ikke så grafisk flott, men mer nøktern utforming.

Last den ned her. Jeg har brukt den i årevis på Windowsmaskin og har ingenting negativt å si. Og ja, den støtter gmail...

Endret av Snill
Gjest Gjest
Skrevet

Selv bruker jeg derimot aMSN (som er Mac-MSN) og den fungerer på akkurat samme måten. Kanskje ikke så grafisk flott, men mer nøktern utforming.

Last den ned her. Jeg har brukt den i årevis på Windowsmaskin og har ingenting negativt å si. Og ja, den støtter gmail...

Støtter den custom smileys? (ja, dette er viktig! :gjeiper: )

Skrevet
Støtter den custom smileys? (ja, dette er viktig! :gjeiper: )

Usikker på hva det er, men du kan legge til egne smilies for å si det sånn

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Den har jeg ikke hørt om før. Er den kun i engelsk utgave eller også norsk?

Gjest Gjest
Skrevet
Usikker på hva det er, men du kan legge til egne smilies for å si det sånn

Supert, da prøver jeg meg på den. Er ikke såå fryktelig glad i Live messenger

Skrevet (endret)
Den har jeg ikke hørt om før. Er den kun i engelsk utgave eller også norsk?

Nei, den er på "tusen" språk, fungerer som sagt akkurat som vanlig MSN. Man har derimot i tillegg et hav av innstillingsmuligheter, både nyttige og unyttige, som kanskje kan være av interesse. Det skal også sies at jeg til tider har hatt problemer med å logge på vanlig MSN, mens aMSN har det vært null problem med. Det nermeste jeg kommer problemer med den er en og annen uforutsett avslutning, men da har det bare vært å starte opp igjen så har alt vært på stell.

EDIT:

Det skal også være sagt at aMSN ikke er på langt nær så nedlesst i reklame og annet fjas, så vel som at den er mye rene og penere i utføringer. (tror man kan velge skins, men har ikke prøvd det selv)

Endret av Snill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...