Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hva vil han egentlig..? Han.. - introduserte meg for alle kompiser etter bare et par dager - sa han var skikkelig glad i meg og savna meg etter noen uker - invitert meg utenlands og introduserte meg for familien - la ut bilder av meg på facebook - snakker mye om fremtiden, barn osv.. Likvell.. - sier han ting går litt fort og ikke bare vil rushe inn i et forhold - er han kortere på meldingene og ringer meg ikke så ofte - fortsetter å "flørte" litt med andre damer på facebook Jeg har sagt fra et par ganger at jeg ikke liker "spillet" og at han til en hver tid kan bare si ifra hvis følelsene hans forandrer seg ovenfor meg.. Dette mest pga jeg er usikker på megselv.. det har jeg sagt til han så det vet han. Men det er kanskje litt dumt å si det for ofte, for det skaper igjen en usikkerhet hos han? Føler meg som en 14åring igjen
Cannavaro Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 hmmm ja, kanskje litt kjip den der. Jeg tror jeg hadde fått en mistanke om at det var noen andre som kanskje gjorde inntrykk i livet hans siden dette har snudd så brått. Kan det være at du har betraktet dette som et kjærlighetsforhold og han IKKE ?? Eller har interessen hans blitt mindre p.g.a noe du har sagt eller gjort tror du ?? Mulig han prøvekjører bilen, men han vet ikke hvor lenge liksom ???? For at du ikke skal fremstå i dårlig lys og virke masete så er ikke du med på "spillet" lenger heller......gå etter magefølelsen. Den er ofte rett !!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 hmmm ja, kanskje litt kjip den der. Jeg tror jeg hadde fått en mistanke om at det var noen andre som kanskje gjorde inntrykk i livet hans siden dette har snudd så brått. Kan det være at du har betraktet dette som et kjærlighetsforhold og han IKKE ?? Eller har interessen hans blitt mindre p.g.a noe du har sagt eller gjort tror du ?? Mulig han prøvekjører bilen, men han vet ikke hvor lenge liksom ???? For at du ikke skal fremstå i dårlig lys og virke masete så er ikke du med på "spillet" lenger heller......gå etter magefølelsen. Den er ofte rett !! hei, ts her. Det har inte vært noe "spill", så skjønner ikke hvorfor det har snudd plutselig. Det var han som først spurte om hvor dette forholdet gikk etter ganske kort tid. Han sa han var forelsket og glad i meg før jeg gjorde det. Selv om jeg får meldinger der det står han savner meg tror jeg han har tatt seg en lengre betenkningsperiode? så jeg bare spurte han rett ut og sa jeg synes han har fjernet seg fra meg. Det sa han ikke var med meningen og at jeg ikke måtte uroe meg. Likevell sier noe inni meg som sier at noe ikke stemmer! Er det virkelig noen som åpner hjertet sitt så mye bare for å "prøvekjøre", DA fatter jeg virkelig ingenting..
Gjest Brittpitt Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Fyfaen, har vært borti de typene jeg også. Eksen min var en av de. Først fikk jeg et skikkelig inntrykk over at han var en følelsesfull type, som sendte koselige meldinger overalt og virkelig brydde seg om både meg og forholdet. Kan si så mye at han dumpa meg etter en ukes "betenkningstid" uten kontakt med meg, og etter at han hadde rota med ei tilfeldig jente på fest... Jeg tror kanskje at han er litt player jeg også. Jeg tror han kan være ganske samme type som han jeg var bortpå. Han sa han var forelska, han sa han var kjempeglad i meg og at han trodde det kom til å vare, jeg møtte foreldra hans og vennegjengen raskt, men fikk også et raskt takk og farvel tilslutt. Jeg tror kanskje du kan snakke med han og gi han et ultimatum. "Vil du ha et kjærlighetsforhold, eller er du ute etter noe annet?" Ser på det som enklest å bare spørre rett ut, for å få et klart svar som mulig. Det er baer på den måten du kan skjønne hvem som virkelig er drittsekker, og hvem som er ekte...
Gjest ts Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Fyfaen, har vært borti de typene jeg også. Eksen min var en av de. Først fikk jeg et skikkelig inntrykk over at han var en følelsesfull type, som sendte koselige meldinger overalt og virkelig brydde seg om både meg og forholdet. Kan si så mye at han dumpa meg etter en ukes "betenkningstid" uten kontakt med meg, og etter at han hadde rota med ei tilfeldig jente på fest... Jeg tror kanskje at han er litt player jeg også. Jeg tror han kan være ganske samme type som han jeg var bortpå. Han sa han var forelska, han sa han var kjempeglad i meg og at han trodde det kom til å vare, jeg møtte foreldra hans og vennegjengen raskt, men fikk også et raskt takk og farvel tilslutt. Jeg tror kanskje du kan snakke med han og gi han et ultimatum. "Vil du ha et kjærlighetsforhold, eller er du ute etter noe annet?" Ser på det som enklest å bare spørre rett ut, for å få et klart svar som mulig. Det er baer på den måten du kan skjønne hvem som virkelig er drittsekker, og hvem som er ekte... offda, det var ikke godt å lese.. lurer på hva som foregikk inni hans hode.. Du ga han et ultimatum eller bare rant det ut i sanden?
Nepa Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Hva om det er slik at han var veldig interessert i deg fra begynnelsen av, men var litt svulstig i sin forklaring av følelsene sine? Syns han ble mistenkelig fort glad i og forelsket i deg, ikke det at slikt ikke er mulig altså, men kanskje han i sin entusiasme gikk litt vel fort frem, men nå har landet litt? Syns dette minner mer om en som har fått tenkt seg om enn om en player.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 offda, det var ikke godt å lese.. lurer på hva som foregikk inni hans hode.. Du ga han et ultimatum eller bare rant det ut i sanden? Når jeg merka at han begynte å bli fraværende med meg etter en gang han hadde vært hos meg, da sa jeg at jeg ikke gadd å sitte i et hjørne og bli kastet skygge på. Så viss han ville noe videre med meg, kunne han si det da, så tok vi det rolig. Eller vi avslutta det der og da. Og slik ble det (etter en uke til med stillhet, etterfulgt av å aldri snakke sammen mer..). Jeg tror at det er sånne ting som kan hjelpe på slike situasjoner. Når dere har begynt å ha skikkelig fint forhold i starten, så dabber det helt av; da er det bare å spørre rett ut egentlig. Det funka for meg. Hva om det er slik at han var veldig interessert i deg fra begynnelsen av, men var litt svulstig i sin forklaring av følelsene sine? Syns han ble mistenkelig fort glad i og forelsket i deg, ikke det at slikt ikke er mulig altså, men kanskje han i sin entusiasme gikk litt vel fort frem, men nå har landet litt? Syns dette minner mer om en som har fått tenkt seg om enn om en player. Enig med den. Det virker som om han bruker ord, og ikke handlinger viss du skjønner. Det er nok av de også...
Gjest ts Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Hva om det er slik at han var veldig interessert i deg fra begynnelsen av, men var litt svulstig i sin forklaring av følelsene sine? Syns han ble mistenkelig fort glad i og forelsket i deg, ikke det at slikt ikke er mulig altså, men kanskje han i sin entusiasme gikk litt vel fort frem, men nå har landet litt? Syns dette minner mer om en som har fått tenkt seg om enn om en player. Ser denne , dette tror jeg også.. fordi alle hans kamerater sier han alltid snakker om meg.. Han har sagt at den neste dama i hans liv må være ei han kan se for seg framtiden med. Passet vel ikke helt inn der jeg da
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Har et råd:ikke ta kontakt i d hele tatt fra nå.så ser du hva han gjør.da får du testet ut hvor interessert han er.og fortsett m det,til han vil ta en alvorsprat m deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #13 Skrevet 29. juli 2009 Har et råd:ikke ta kontakt i d hele tatt fra nå.så ser du hva han gjør.da får du testet ut hvor interessert han er.og fortsett m det,til han vil ta en alvorsprat m deg. men dette er vell ett spill?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #14 Skrevet 29. juli 2009 Kast ballen til ham,la alt være opp til ham.han vet hva han skal gjøre,om han elsker deg,så tar han kontakt og er seriøs!så enkelt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå