Solskinnsbolla Skrevet 6. september 2009 #41 Skrevet 6. september 2009 Vel...Hvis dette er seriøst, så må jeg si det er helt på trynet. En ting er å være kunde og se et par ha bryllupsfest på IKEA, en annen ting er å være gjest på den bryllups"festen". Det er IKKE intimt, det er IKKE romantisk. Dere kan bli tatt for et par som har blitt leid inn for å kjøre en reklamejippo. Maten er av laveste sort, fortjener ingen av dere bedre mat enn det?? Hvordan skal dere løse dette med taler, musikk e.l. Nei, dette var en dårlig ide. Hvis du vil ha et billig bryllup, så bestiller du bord på en kinarestaurant, får servering ved bordene og mulighet for en litt mer intim og koselig atmosføre. Hadde jeg blitt bedt til et IKEA-bryllup, til utstilling for andre kjøpere blant salgsplakater og unger som skriker, hadde jeg sagt pent nei...
Leanne Skrevet 6. september 2009 #42 Skrevet 6. september 2009 synes det høres koselig ut jeg da.... Men kun middag på IKEA og så får dere ta resten av festen og natten et annet sted... Jeg var forøvrig på IKEA på Slependen i fjor høst hvor en mann fridde til en jente over høytaleren.. Synes det var koselig... Kanskje det var dere??? Lykke til med bryllupet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå